השוק

רשת המסעדות האהובה מכריזה על פשיטת רגל: קורסת בחובות ענק

הירידה המשמעותית במכירות של Buca di Beppo, לצד העלייה בעלויות המזון והעבודה, ואתגרי כוח האדם, הובילו למצב הנוכחי בו החברה נאלצת לבצע מהלך כואב
מערכת ice |  5
מסעדות נסגרות (צילום freepik)
רשת המסעדות האיטלקיות-אמריקאיות Buca di Beppo, המוכרת במנותיה הגדולות ובאווירה המשפחתית שלה, הגישה השבוע בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 לחוק פשיטת הרגל האמריקאי. צעד זה מסמן נקודת מפנה משמעותית לא רק עבור הרשת עצמה, אלא גם עבור תעשיית המסעדנות האמריקאית כולה.
Buca di Beppo, שנוסדה ב-1993, הפכה לסמל של חוויית אוכל איטלקית אותנטית בארצות הברית. המסעדות, המעוצבות בסגנון אקלקטי ייחודי הכולל אפילו "חדר אפיפיור" עם פסלים ותמונות של האפיפיור, מציעות אווירה שונה מרוב רשתות המזון המהיר. אולם, למרות הפופולריות שלה, הרשת נאלצה להתמודד עם אתגרים משמעותיים בשנים האחרונות.

ריץ' סולץ, נשיא החברה, מציין כי הירידה המשמעותית במכירות, לצד העלייה בעלויות המזון והעבודה, ואתגרי כוח האדם, הובילו למצב הנוכחי. עם זאת, הוא מדגיש כי החברה מתכוונת להשאיר את כל 44 הסניפים הקיימים שלה פתוחים ב-14 מדינות, ואף לפתוח סניף חדש. זאת, למרות שנאלצה לסגור 12 מסעדות טרם הגשת הבקשה לפשיטת רגל.
המקרה של Buca di Beppo אינו יוצא דופן בנוף המסעדנות האמריקאי של 2024. רשתות מוכרות אחרות כמו Red Lobster ו-Rubio's Coastal Grill נקטו בצעדים דומים השנה, מה שמעיד על מגמה רחבה יותר בתעשייה. האתגרים הכלכליים, לצד שינויים בהרגלי הצריכה של הלקוחות, מאלצים רשתות רבות לחשב מסלול מחדש.
למרות המצב המורכב, סולץ מביע אופטימיות לגבי העתיד. "Buca di Beppo הייתה מקום אהוב לחגיגות וארוחות בלתי נשכחות במשך שנים רבות, ואנו נלהבים להיכנס לשלב הבא בסיפור המותג שלנו," הוא אומר. תמיכת המלווים בתוכנית ההבראה מספקת תקווה כי הרשת תוכל לצאת מחוזקת מהמשבר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    וואוו
    אילן 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מספיק חדשות בארץ שאתם מפרסמים כתבה על רשת של99% מהאזרחים במדינה לא היה מושג שהיא קיימת.
    סגור
  • 4.
    שכל המסעדות יפלו כי אנשים
    יאיר 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא פראיירים לשלם הון כסף על אוכל שבסוף יוצא דרך הת….ת
    סגור
  • 3.
    לא מעניין
    צ'וצ'ה 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה זה צריך לעניין אותנו.....
    סגור
  • 2.
    טוב שנסגרה
    רונית 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הייתה כזאת טובה לא הייתה פושטת רגל או שהנהול היה כושל או שהמחירים היו גבוהים או שהשרות היה גרוע או שמשהו גנב את הכסף או שמכרו שרצים ואוכל לא כשר וטוב שנסגרה
    סגור
  • 1.
    נו באמת...
    שמואל 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כבר על מה לכתוב...מה עם כתבה על הקיוסק של משה שנמצא בקשיים ??...
    סגור