כסף וצרכנות

המסעדה האהובה נסגרת בכאב אחרי עשור: "המצב הכריע אותנו"

הבעלים של 'גודנס' הטבעונית, אילאיל יהב, הסבירה בפוסט כואב: "כשזה מפסיק להיות כיף, זה הזמן להיפרד. מעולם לא חשבנו שנצטרך לכתוב את הפוסט הזה אבל המצב הכריע גם אותנו. עשור שלם נתנו כל מה שאפשר כדי לספק ולהגיש את האוכל הכי טעים שאנחנו יודעים כדי לקדם ולפתח טבעונות"
מערכת ice |  2
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
"גודנס" הטבעונית, אחת המסעדות הידועות בסצנה, הודיעה כי היא נסגרת אחרי עשור בלבד של פעילות ולצמיתות. ברשתות החברתיות הסבירו בעלי המסעדה האהובה מדוע בחרו לנקוט בצעד הזה ולהותיר לא מעט לקוחות בהלם.
הבעלים אילאיל יהב הסבירה: "כשזה מפסיק להיות כיף, זה הזמן להיפרד. מעולם לא חשבנו שנצטרך לכתוב את הפוסט הזה אבל המצב הכריע גם אותנו. עשור שלם נתנו כל מה שאפשר כדי לספק ולהגיש את האוכל הכי טעים שאנחנו יודעים כדי לקדם ולפתח טבעונות".

עוד הסבירו: "קמנו מדי בוקר, בישלנו כל יום את כל האוכל מאפס, פיתחנו, גייסנו עובדים, הכשרנו, שירתנו ועשינו הכל כדי שהחוויה שלכם ושל הנגשת טבעונות תהיה מושלמת. אבל אחרי עשור של מלחמה יומיומית אנחנו מותשים, המצב במדינה ובשוק הכריע גם אותנו".
כמו כן הבהירו: "המלחמה היא רק קומה נוספת מעל המגבלות והרגולציה היום יומית של הרשויות במדינה והעירייה, המחסור בעובדים והשוק הלא יציב. שעות הפתיחה נהיו לא יציבות והסיטואציה הזאת הובילה אותנו לעיתים לשירות לא יציב וזה לא בא בחשבון מבחינתנו. כל הפרסומים שלנו לא הניבו תוצאות ובמקום להתעסק בפיתוח המקום עסקנו בלשרוד. עליית חומרי הגלם זינקה בצורה משוגעת. עשינו הכל כדי שלא נצטרך לייקר מנות ולהישאר במחירים סבירים. בזה לצערנו לא הצלחנו".
כעת הם מזמינים את הסועדים לשבועות אחרונים של פעילות כדי: "ליהנות מכל המנות שלנו, הגירוס שכולכם עפים עליו, ההמבורגר פטריות המושלם שלנו, האומלט או השווארמה סייטן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קוראים לזה קארמה. נידיתם אנשים שלא הזריקו
    יוסי 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואפילו התגאיתם בזה, ביזיתם אנשים וביישתם אותם. לכן מעולם לא חשבתי לדרוך אצלכם, לא משנה כמה היללו את האוכל שלכם בקבוצות טבעוניות. למעשים יש מחיר, ועכשיו אתם משלמים במזומן על הקארמה הרעה והחולנית שהפצתם
    סגור
  • 1.
    עיר בלי מזל
    ראובן ירון 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניה עיר בלי מזל בשנים האחרונות,נראת מוזנחת וישנה,אפילו חדרה יותר טובה ממנה כיום
    סגור