בארץ

"בעקבות חוסר היציבות במדינה": אחת המסעדות האהובות בישראל נסגרת

מסעדת אנימאר, שזכתה להערכה רבה מצד הישראלים ומצד מבקרים בכל רחבי העולם, צפויה להיסגר בקרוב. הדבר מגיע בעקבות החלטתו של רפי בן הרוש, בעל המסעדה, שלא לחדש את חוזה השכירות בגלל "חוסר היציבות והמצב במדינה"
מערכת ice | 
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מסעדת אנימאר הממוקמת במלון דן ת"א ונחשבת לאחת הטובות ביותר במזרח התיכון – סוגרת את שעריה. המסעדה של השף הללי תווקולי, זכתה להערכה רבה בקרב הישראלים והמבקרים. ע"פ פרסום במאקו, הסיבה לכך היא חוסר רצון מידו של רפי בן הרוש, בעל המסעדה, לחדש את חוזה השכירות.
"לאחר מספר שנים של הצלחה והכרה של עשרות אלפי ישראלים ותיירים, לצערנו, בעקבות חוסר היציבות והמצב במדינה, החלטנו לא לחדש את חוזה השכירות ולסגור לעת עתה את שערי מסעדת אנימאר", הודיעה בן הרוש. עוד הוא הסביר כי לא מדובר ב"סוף הסיפור", והוסיף כי משמעות שם המסעדה היא 'הנשמה של הים התיכון' – וזו לעולם נשארת. "מאמינים שעוד יגיעו ימים טובים יותר ואנחנו נחזור לארח, להאכיל ולחגוג".
בהחלט לא מדובר בעסק הראשון בישראל שנסגר עקב השפעותיה של המלחמה, בשל העובדה שבעלי העסקים מתמודדים עם קשיים רבים שאינם הכירו קודם לכן. רק היום (שני), הבעלים של מאפיית "מטרלו" שבעין זיוון פרסם פוסט בפייסבוק ובו הודיעה על סגירת המקום. "לצערי, במדינה "לצערי, במדינה שבה עולם המסעדנות הוא בחשיבות נמוכה, אזלו כוחותיי ונגמר האוויר והכסף. יום שישי יהיה היום האחרון של מטרלו כבית קפה בקיבוץ עין זיוון לתקופה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה