רכילות עסקית

בגיל 32: כוכבת הענק הפכה למיליארדרית והצטרפה לטיילור סוויפט

לא הרבה נשים בתחום הבידור הצליחו לשבור את תקרת הזכוכית ולהגיע לטייטל 'מיליארדרית'. אחרי טיילור סוויפט וריהאנה, זמרת נוספת קטפה את התואר
מערכת ice |  2
סלינה גומז (צילום מתוך האינסטגרם)
אחת הזמרות האהובות והפורצות של השנים האחרונות ברחבי העולם, סלינה גומז, כבר לא רק זמרת ואשת עסקים, היא יכולה מעכשיו להתבשם בתואר החדש והנוצץ שלה, מיליארדרית. 
לאחר שהפכה לאחת הזמרות המצליחות בתעשייה, פנתה גומז לעולם העסקים והשיקה חברת ביוטי עם מותג תחת שמה ומאז, היא סופרת את הכסף במדרגות. Rare Beauty, מותגה של גומז, הפך לויראלי מאז הקמתו וכראוי לסלב שמשיקה קו ביוטי והופכת לויראלית, המכירות נסקו.
במהלך התקופה שבין חודש פברואר לשנת 2023 וחודש פברואר השנה, המותג מכר בסכום של לא פחות מ-400 מיליון דולר. בנוסף, עשרות מיליוני דולרים הגיעו לחברה דרך עסקאות שעשתה גומז עם מותגי ענק כמו לואי ויטון ופומה.
הודות לעסק המשגשג שבנתה וייסדה סלינה גומז, כעת היא יכולה להיקרא מיליארדרית לאחר שבבלומברג דיווח כי הונה מוערך כיום בלא פחות מ-1.3 מיליארד דולר. גומז הקימה והשיקה את המותג לפני כחמש שנים ומאז הוא זוכה להצלחה מסחררת  וכיום שווה, על פי הערכות, כמיליארד דולר.
מדובר בהישג אדיר שהופך את גומז לאחת הנשים הצעירות שבנו את עצמן והצליחו להגיע לסכומים כאלו, על פי בלומברג. הישג שלפניה זכו לו ריהאנה וטיילור סוויפט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כלבתות..לא מבינות בפוליטיקה בגרוש..רק שהיא אישה
    אורה 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהר היתה נדיאה אישה לארהב...הילרי קלינטון הנשיאה הגרועה בתולדות ארהב... . כעת תצטרף.אליה ...קמלה.. גרועה עוד יותר!!!לכאורה
    סגור
  • 1.
    שירים של שום דבר וכלום. (ל"ת)
    יוגב 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור