TOP 5

חמשת המשפיענים המרוויחים לפוסט נחשפים: מי גרף מעל 2 מיליון דולר?

אינסטגרם פרסמה את חמשת משפיעני הרשת שמרוויחים הכי הרבה פר פוסט ברשת החברתית, מי מרוויח יותר מ-2 מיליון דולר לפוסט? כמה כדורגלנים בחמישייה הראשונה? והאם דוגמניות או דווקא זמרות מרוויחות יותר?
מערכת ice | 
חמשת המשפיענים שמרוויחים הכי הרבה פר פוסט באינסטגרם (צילום freepik, shutterstock, אינסטגרם/ ליאו מסי, קיילי ג'נר)
הרבה, אנשים היו רוצים להתחלף עם המפורסמים ביותר בעולם ולהרוויח כסף רק בגלל שהם מעבירים את המסרים לעוקבים שלהם, אינסטגרם פרסמה את חמשת משפיעני הרשת שמרוויחים הכי הרבה פר פוסט. מי מרוויח מעל 2 מיליון דולר לפוסט בודד? כמה כדורגלנים נמצאים ברשימה? והאם זמרות או דווקא דוגמניות מרוויחות יותר?
במקום הראשון באופן לא מפתיע, הכדורגלן הנעקב ביותר בעולם, כריסטיאנו רונאלדו שמרוויח לא פחות מ-2.39 מיליון דולר לפוסט בודד. הכוכב הפורטוגלי שמשחק כיום באל נאסר מהליגה הסעודית, מעלה בעיקר תכנים ויראליים בנוסף לפרסומות אותם עושה למיטב המותגים, כמו גם סרטוני ביצועים שלו על המגרש.
במקום השני נמצאת קיילי ג'אנר שמרוויחה על פוסט אחד כ-1.83 מיליון דולר. היזמית, המעצבת והדוגמנית בת ה-26 מעלה בעיקר תכנים שלה והיא בעלת יותר מ-370 מיליון עוקבים ברשת החברתית. ג'אנר שהתפרסמה בעיקר מהשתתפותה בריאליטי של משפחת קרדשיאן ובהשתתפות בסרט על הזמר ג'סטין ביבר נהנית ממוניטין שהולך ונוסק בתחום אושיות הרשת.

ליונל מסי ממקום שלישי ברשימה כאשר הוא מרוויח 1.77 מיליון דולר על פוסט אחד. הכדורגלן הארגנטינאי שנחשב לאחד משני הכדורגלנים הטובים בעולם, יחד עם כריסטיאנו רונאלדו עבר בקיץ לאינטר מיאמי והוביל את המועדון מהליגה האמריקאית לזכייה בגביע האמריקות ועל הדרך העלה את קרנה של ה-MLS. מסי גרם לטירוף גדול בקרב חובבי הכדורגל בארצות הברית כאשר מחירי הכרטיסים למשחקי הקבוצה עלו ביותר מ-200%.
במקום הרביעי בהפרש של 42,000 דולר בלבד ממסי נמצאת סלינה גומז, עם 1.73 מיליון דולר אותם מקבלת הזמרת על פוסט. לגומז מעל 430 מיליון עוקבים והיא האישה עם מספר העוקבים הגבוה ביותר מעל קיילי ג'אנר.
את החמישייה הראשונה סוגר דווין ג'ונסון עם 1.71 מיליון דולר שהוא מקבל על פוסט. המתאבק לשעבר נהנה ממוניטין הולך וגובר בהוליווד ואף נבחר לאחד מחמשת השחקנים המרוויחים ביותר. בנוסף פעיל ג'ונסון גם במלחמה המתנהלת בעזה ופרסם, לא פעם פוסטי תמיכה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה