ויראלי

ליאון רוזנברג בווידוי קשה: "גם אני כמעט ונפלתי ככה"

המגיש סיפר על הונאות נדל"ן בהם נופלים רבים: "אי שם לפני שנתיים כשהתחלנו לחפש השקעה בקפריסין, העסקה היתה נראית מעולה, אשת השיווק הלחיצה, ולמזלי אשתי החכמה אמרה לי אז בטלפון ״תגיד להם שאתה רוצה זמן לחשוב על זה ופשוט צא משם״
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
מגיש קשת 12 וכיום יזם נדל"ן בקפריסין, ליאון רוזנברג, שיתף את העוקבים שלו היום (שבת) בשיחה שהייתה לו עם חבר טוב והוא ניסה להסביר איך גם הוא כמעט נפל קורבן להונאה בתחום בו הוא מנסה להתמקצע עכשיו.
רוזנברג שיתף את העוקבים: "שבת, רבע לשבע בבוקר. אני מקבל הודעת ווטסאפ עם לינק לכתבה הזו, שהתפרסמה בגלובס, החבר ששלח אותה הוסיף טקסט מודאג: "ראית מה התפרסם בגלובס? אוי ואבוי". אני חייכתי. כמה שאני שמח על הכתבה הזו. למה?".

הוא הסביר: "אתחיל באנלוגיה: אני זוכר שהייתי בערך בן 6, נסעתי עם אמא לתל אביב ונכנסנו לחנות צעצועים גדולה, שהיתה אז גם די מפורסמת- הלב שלי הלם בהתרגשות מכל האריזות הצבעוניות, ומהר מאד העיניים שלי נמשכו לאריזה מבריקה ויפה של מסלול מכוניות מירוץ. רצתי אל המדף, שלפתי אותה, וכל מה שרציתי באותו רגע הוא לקנות, לקרוע את העטיפה, ולהתחיל לשחק".
כמו כן המשיך: "אני זוכר שאמא שלי בדקה את האריזה והסבירה לי שהצעצוע שבחרתי בהתלהבות של ילד, הוא לא מספיק איכותי ושהמחיר שלו לגמרי מופרז. זה היה מאד מאכזב. ובנסיעה חזרה באוטובוס ישבתי זעוף ולא הסכמתי לדבר איתה. כמה ימים אחר כך, אבא שלי לקח אותי לחנות הצעצועים הקטנה של בני ליד רחוב ביאליק ברמת גן, החנות שלו היתה דחוסה וצפופה, ובני, שהיה איש נחמד מאין כמותו, שלף אריזה של מסלול מירוצים והגיש לי. האריזה נראתה הרבה פחות נוצצת ומבריקה, אך ברבות הימים מסלול המירוצים הזה הפך לצעצוע שהכי אהבתי. הבנתם את ההקשר?".
רוזנברג כתב: "מאז שהתחלתי ללוות ישראלים, שמחפשים לקנות נכס בקפריסין, אני שומע מעשרות המתעניינים שאני פוגש איך ראו פרסומת באינטרנט, קבעו פגישה במשרד מפואר באזור תל אביב, ושם אנשי שיווק מיומנים הראו להם מצגות נוצצות והציגו מספרים מבטיחים של תשואות ורווחים עתידיים. הם מספרים איך כמעט השתכנעו לחתום מבלי שראו את הנכס, יודעים אם המיקום שלו ראוי, או ערכו השוואת מחירים לפרוייקטים דומים באזור".
רוזנברג הודה: "גם אני כמעט ונפלתי ככה, אי שם לפני שנתיים כשהתחלנו לחפש השקעה בקפריסין, העסקה היתה נראית מעולה, אשת השיווק הלחיצה, ולמזלי אשתי החכמה אמרה לי אז בטלפון ״תגיד להם שאתה רוצה זמן לחשוב על זה ופשוט צא משם״. גם בחנות הצעצועים שנקראת שוק הנדלן של קפריסין, יש משחקים איכותים במחיר טוב, ששווה להשקיע בהם, ויש לצידם גם משחקים שארוזים באריזות נוצצות, אך הם הרבה פחות איכותיים וכדאיים".
לסיום הוא כתב: "ובשורה התחתונה תמיד עדיף שיהיו שם איתכם אבא או אמא שידאגו לכם - שיעזרו לכם לבדוק את האיכות והמחיר, לפני שאתם מוציאים מהכיס סכום משמעותי ומקבלים אריזה ריקה. אם תרצו - אשמח להיות האדם הזה שדואג לכם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להשקיע רק בארץ נקודה (ל"ת)
    א.ש.ל 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מגיע לכם
    שולה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה המגעילה וליאון הם נפולת של נמושות. שמחה שעקצו אותכם מגעילים
    סגור
  • תגובה מגעילה
    א.ש.ל 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני לא עפה עליהם אבל אם היית קוראת את כל הכתבה בלי לקפוץ בראש היית מבינה שלא עקצו אותם בסוף אז להירגע עם הרעל ... לא בריא
    סגור