ויראלי

נהג מרוצים תועד מתנגש ברכב סמוך לביתו: "עיניים על הכביש"

נהג המרוצים המוביל של קבוצת פרארי בסבב הפורמולה 1, שארל לקלר, תועד ברגע מביך מאד כאשר התנגש ברכב סמוך לביתו שבמונאקו. כמובן שנהג במעמדו שעושה טעות מביכה כזו לא יחמוק מאצבעותיהם של הגולשים שהפכו את המקרה למשעשע למדי
מערכת ice | 
שארל לקלר בפרארי (צילום מתוך טוויטר)
בסבב הפורמולה 1 ידוע שלוקחים רק את הטובים שבטובים כדי לשבת בתא הנהג הדחוס, במכונית שמתנהגת יותר כמו מטוס קרב על הקרקע מאשר מה שאנחנו רגילים לקרוא לו מכונית.
קבוצת פרארי לא מסתפקת בנקום שני ותרה אחרי נהגים משובחים ומנסים "לצוד" אותם כבר בגילאי בית ספר יסודי. אל האקדמיה לנהגים של פרארי מתקבלים רק אחוז קטן ואחד מהם היה שארל לקלר, שהצטרף לשם בשנת 2016. 
מאז הפך לקלר לנהג מוביל בקבוצת פרארי ובכלל בסבב הפורמולה 1, מה שהופך אותו באופן אוטומטי לאחד הנהגים הטובים בעולם. מה שקרה לו לאחרונה הפך אותו לבדיחה ברשת, בייחוד בגלל הסיבות שצוינו קודם.
סמוך ליום המרוץ שהתקיים במסלול האגדי במונקו, מקום הולדתו ומגוריו של לקלר, הוא תועד כשהוא נוהג בג'יפ הפרארי שלו, שקיבל מיצרנית רכבי הספורט היוקרתיים, בשווי 314 אלף אירו, ברחבי העיר המוכרת לו. במהלך התיעוד הוא נתפס ברגע שאין מילה אחרת להגדיר אותו מאשר מביך, כאשר התנגש ברכב אחר מאחור.
 
ניתן לראות כי דעתו של לקלר מוסחת ואינו שם לב שהרכב מלפניו עצר עצירה מלאה, מה שמפליא מאחר והוא רגיל להיות בפוקוס ומיקוד של אלפית שנייה, כשהוא חורך את מסלול המרוצים. "עיניים על הכביש", כתב אחד הגולשים ששיתף את הסרטון שהפך לוויראלי במהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה