רכב

סטארט-אפ ניישן: טכנולוגיה ישראלית תשולב במרוצי פורמולה 1

Ready Care שפותח בישראל, עלי ידי חברת הרמן, ישולב ברכבים של Scuderia Ferrari. "המחויבות המשותפת למתיחת גבולות האפשר במכונית עומדת בבסיסה של השותפות בין HARMAN Automotive לפרארי", אמר כריסטיאן סובוטקה, נשיא HARMAN Automotive
מערכת ice | 
הרמן פרארי (צילום HARMAN)
HARMAN, ספקית טכנולוגיה לעולם הרכב, חברה בת בבעלות מלאה של סמסונג אלקטרוניקס הממוקדת על החוויה של הצרכנים ברכב, תהיה שותפתה של Scuderia Ferrari, קבוצת רכבי המרוצים של יצרנית רכבי היוקרה פרארי בעונה שניה של מרוצי פורמולה 1. השותפות על מסלול המרוצים מתרחבת לשותפות טכנולוגית ברכבי הכביש של פרארי.
יצרנית רכבי היוקרה היא הראשונה שמאמצת מספר פתרונות של HARMAN Ready Care מערכת הניטור לתא הנהג של הרמן – שפותחה גם בישראל - עבור הדור הבא של רכבי הכביש שלה.
"המחויבות המשותפת למתיחת גבולות האפשר במכונית עומדת בבסיסה של השותפות בין HARMAN Automotive לפרארי", אמר כריסטיאן סובוטקה, נשיא HARMAN Automotive. "לאחר שנת פתיחה מוצלחת, אנו מצפים להרחיב את השותפות הטכנית שלנו עם סקודריה פרארי בקמפיין חדש ומרגש לעונת המרוצים של 2024. על הכביש, נרחיב את השותפות הטכנולוגית עם פרארי, שתספק ללקוחותיה מספר תכונות בטיחות חשובות של Ready Care".
מיכל גבע, מנכ"לית HARMAN ישראל, אומרת: "עירנות של נהג המירוצים ומצבו הבריאותי הם גורמי השפעה קריטיים על הצלחתו והגעה להישגים תחרותיים וכן על בטיחותו. השילוב של HARMAN Ready Care מאפשר ניטור ובקרה על הנהג ועל רמת תפקודו, בין אם על מסלול המירוצים ובין אם על הכביש הפתוח".
עבור עונת המרוצים פורמולה 1, הסינרגיות בין שני המותגים יבואו לידי ביטוי באמצעות קמפיין שיווק משולב שיתמקד במחויבות המשותפת לחדשנות ומצוינות. בתחום רכבי הכביש, פרארי תציע יכולת מעקב אחר תנועות עיניים של HARMAN Ready Care כדי לזהות הסחת דעת של הנהג ולתת לו התראה שיתמקד שוב בכביש.
Ready Care שפותח בישראל הוא המוצר הראשון בתעשייה בתחום חישה במעגל סגור והתערבויות מותאמות אישית, אשר מסייע לנהגים לשמור את העיניים והריכוז על הכביש, ע"י זיהוי הסחת דעת או נמנום באמצעות בינה מלאכותית, למידת מכונה ונוירו-סיינס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה