רכב

ענקית הרכב בריקול דחוף: תקלה מסכנת חיים ב-1.2 מיליון מכוניות

תאגיד הרכב הענקית סטלנטיס, שתחתיה ניתן למצוא לא פחות מ-14 מותגי רכב מובילים, יוצאת בקריאה דחופה ל-1.2 מיליון בעלי רכבים להגיע בדחיפות למוסכים, בשל תקלה שעלולה לסכן את חייהם
מערכת ice | 
פורד (צילום unsplash)
תאגיד הרכב סטלנטיס התגבש במהלך השנים האחרונות לאחד מחברות הרכב הגדולות בעולם. תחת סטלנטיס ניתן למצוא את מותגי הרכב אבארט, אלפא רומיאו, קרייזלר, סיטרואן, דודג', DS אוטומובילס, פיאט, ג'יפ, לנצ'יה, מזראטי, אופל, פיג'ו, ראם אנגליה וווקסהול מוטורס.
לאחרונה החברה עלתה לכותרות בשל שינוי האסטרטגיה שלה בנוגע לייצור רכב חשמלי תחת המותג של פורד. בנוסף, פורסם כי החברה החליטה להפסיק את פס הייצור של הדגם הישן מסדרת הטנדרים האהובה כל כך במדינה, Ram 1500, וקיבלה ביקורת רבה לאחר שבעקבות ההחלטה אלפי עובדים נאלצו ללכת הביתה.
כעת דווח ברשת CNN כי סטלנטיס יוצאת בקריאה דחופה ללא פחות מ-1.2 מיליון בעלי רכבים מהדגם Ram 1500, בשנים 2019 ובין השנים 2021-2024. הודעת הריקול הדחופה הגיעה בשל תקלה ברכיב ה-ABS במערכת הבלמים של אותו הדגם. 
בחברה התייחסו למקרה ואמרו כי התקלה התגלתה וההודעות נשלחו לבעלי הרכבים, מבלי שינו מידע כלשהו על מישהו שנפצע כתוצאה מהתקלה. כמובן שבחברה הוסיפו כי סוכני הרכב החזיקים בדגם יעודכנו בהוראה להחליף את הרכיב התקול ללקוחות ללא עלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה