ויראלי

נטע אלחמיסטר הושפלה וירתה בחזרה: "אנשים מגיבים בחוסר ידע"

לאחר ששיתפה תמונות מתאמנת כשהיא בהיריון, נכתב לדוגמנית: "ממש אסור בהיריון להרים משקלים כאלה...", עוקב אחר כתב: "מסוכן מאוד, מקווה שיש איזה רופא שעוקב שיוכל להעיר לה". אלחמיסטר מיהרה להגיב לדברים: "בתור אחת שמתאמנת קרוב ל-9 שנים ברציפות באותו הסטודיו, אני מקבלת המון ידע וניסיון על עולם הספורט"
מערכת ice | 
קמפיין נטע אלחמיסטר (צילום ICONZBYMEDIO)
נטע אלחמיסטר ובעלה הכדורגלן רמי גרשון נמצאים בתקופה הכי מרגשת בחייהם, כאשר רק לפני שבועיים בישרו כי הם מצפים לילד ראשון. הכוכבת שמרה את דבר ההיריון בסוד עד שהייתה בחודש שישי, אבל מאז החשיפה היא ממשיכה בלו"ז הרגיל שלה ומשתפת את האימונים שלה שגרמו ללא מעט עוקבים לצאת נגדה שהיא לא שומרת על עצמה בזמן ההיריון.
בין התגובות שהופנו אליה נכתב: "ממש אסור בהיריון להרים משקלים כאלה...", עוקב אחר כתב: "מסוכן מאוד, מקווה שיש איזה רופא שעוקב שיוכל להעיר לה". אלחמיסטר מיהרה להגיב לדברים: "בתור אחת שמתאמנת קרוב ל-9 שנים ברציפות באותו הסטודיו, עם מאמן שמכיר את היכולות שלי ועם ליווי של אנשי מקצוע מסביבי, אני מקבלת המון ידע וניסיון על עולם הספורט".

כמו כן כתבה הדוגמנית: "אנשים מגיבים בצורה כזאת כנראה מחוסר ידע ואני מודעת לשיח הציבורי שסרטוני ספורט מעוררים במיוחד במהלך היריון. חשוב לציין שכל מה שאני עושה הוא בהתייעצות ובאישור הרופאים שלי".
עם תמונה שלה מחדר הכושר, היא כתבה בסטורי האחרון שלה בנושר כי: "כמובן שכל אחת צריכה להקשיב לגוף שלה ולעשות מה שעושה לה טוב ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה