רכילות עסקית

נטע אלחמיסטר בהיריון ראשון: כך בישרה את החדשות המרגשות

בתמונה מרגשת, אלחמיסטר בת ה-29 החזיקה בידו של בעלה רמי גרשון ובידיהם תמונה של האולטרסאונד הראשון שלהם לפיו הם מצפים לילד ראשון. היא כתבה בהתרגשות: "לא יכולה לחכות שתהיי הכל בשבילנו"
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר, הדוגמנית ואשת העסקים, כבר מזמן הפכה לאימפריה, אחרי שהקימה את מותג בגדי הים יחד עם שותפתה העסקית נועה בני, שהפך למצליח במיוחד ומכר כבר אלפי בגדי ים בארץ ובעולם. בקרוב, היא עומדת להתרחב ולא מבחינת המותג, אלא מבחינת הקן המשפחתי. 
בתמונה מרגשת, אלחמיסטר בת ה-29 החזיקה בידו של בעלה רמי גרשון ובידיהם תמונה של האולטרסאונד הראשון שלהם. היא כתבה בהתרגשות: "לא יכולה לחכות שתהיי הכל בשבילנו"
כזכור, רק לאחרונה אלחמיסטר ובני פתחו חנות דגל חדשה בכניסה לנמל תל אביב (רחוב הירקון 317). החנות, שמשתרעת על פני 300 מטר, מציגה עיצוב ברמה בינלאומית. המותג שהביא את הניחוח של חו"ל לישראל השקיע בעיצוב החנות סכום שמוערך במאות אלפי שקלים.  
סיפור של מותג בגדי הים BANANHOT שהוקם ב-2014, הוא סיפור של שתי חברות הכי טובות (נטע ונועה) שחלקו חלום לעצב קו בגדי ים שכולו לייף סטייל, טבעי ואופנתי. BANANHOT הפך למותג מבוקש בישראל ולפופולרי גם ברחבי העולם.
המותג מציע סגנונות לקהל הלקוחות בכל מידה. כל עיצוב ובד הוא בהשראת החלומות, החזון והמגע האישי של השתיים. לצד קולקציית בגדי הים לנשים ולגברים, המותג מציע קולקציית בגד ריזורט בעיצובן של השתיים. בנוסף, המותג נמכר באתרי האופנה הבינלאומיים: Revolve ,Mytheresa ,Shopbop ובקרוב ביעדי אופנה נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה