שיווק ופרסום

נטע אלחמיסטר מתרחבת לתחום חדש: אלה המוצרים שתתחיל למכור

לאחר ההצלחה של מותג הביוטי BYNETA, אשר הוקם על ידי אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת הקוסמטיקה "לילית קוסמטיקה", המותג מתרחב לקטגוריות נוספות ומשיק לראשונה מוצרים בתחום האיפור, טיפוח הפנים, הגוף והשיער
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום נטשה זריקר)
לאחר ההצלחה של מותג הביוטי BYNETA, אשר הוקם על ידי אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת הקוסמטיקה "לילית קוסמטיקה", המותג מתרחב לקטגוריות נוספות ומשיק לראשונה מוצרים בתחום האיפור, טיפוח הפנים, הגוף והשיער.
הליינים החדשים יושקו בזה אחר זה, כאשר מדי מספר שבועות יושק מוצר חדש בתחום האיפור, טיפוח הפנים והגוף והשיער. המותג מתמקד במוצרי ביוטי עדכניים, מלאי שיק וסטייל, שמשקפים את עולמה של נטע ואת דרך החיים שלה, אשר הפכה לסמל ברשתות החברתיות ובכלל בישראל.
מאחורי כל מוצר הושקעה עבודת מחשבה, עיצוב ופיתוח שארכו מספר שנים, ללא פשרות. נטע נותנת את הטון בכל מוצר ומוצר, מעורבת בכל שלבי הפיתוח, החל מהרעיון, דרך בחינת ויצירת הפורמולות, המרקמים, הגוונים והעיצוב, עד לאישור הסופי.
המותג BYNETA הפך במהירות לאחר ממותגי הביוטי המובילים בישראל וממוצב גבוה לצד מותגי ביוטי בינלאומיים מהמעלה הראשונה, עם מחזור מכירות שנתי של כ-20 מיליון שקל.
יעל בילט-צין סמנכ״ל שיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה מסרה: "אני גאה במהלך האסטרטגי אותו אנו מובילים ביחד עם אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר. לפני כשנה הקמנו קטגוריה חדשה - VACATION BEAUTY. הביקוש, המודעות הגבוהה שנוצרה במהירות מרשימה, האהדה העצומה למותג והמכירות מעידים שמדובר ברעיון שהוכיח את עצמו". 
עוד הוסיפה כי "כולנו משוועים למראה ולתחושה הזו שמאפיינת חזרה מחופשה מפנקת, כולנו רוצים לשמר את אותו מראה זוהר גם כשאנחנו חוזרים מחופש ,כשכולם מסביב מחמיאים לנו. המוצרים מבוססי פורמולות ייחודיות ומעניקים חוויית שימוש שלא הייתה קיימת קודם לכן בתחום השיזוף העצמי וכעת עם ההשקות החדשות, גם בתחום האיפור, הטיפוח ומוצרי השיער. מדובר במותג טרנדי ונחשק, שימשיך לזכות להצלחה גדולה בארץ ובקרוב מאוד גם בעולם".
נטע אלחימסטר מסרה: "המותג הוא תוצר של עבודה ארוכה ומשותפת שכללה ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחשיבה על המוצרים בהם אני משתמשת, או שתמיד רציתי לעצמי, כך שאני מבטיחה לעוקבות ועוקבים שלי 100% אותנטיות. כל אחד מהמוצרים מביא לידי ביטוי את מי שאני, את אורח החיים שלי ואת הערכים שלי".
אלחמיסטר הוסיפה: "לקח לנו זמן להשיק את המותג ולאחר מכן לקח לנו זמן להשיק את הקטגוריות הנוספות, כי לא עצרנו עד שידענו לומר בביטחון כי אלה המוצרים המצוינים ביותר שניתן לייצר, כאלה שאני חתומה עליהם אישית ושיבטיחו לכל אחד ואחת שיתנסה חוויית שימוש אחרת שלא קיימת היום בשוק, בארץ ובעולם".

החברה הציגה את שלוש ההשקות הראשונות: BYNETA- UPGRADE Mascara מסקרה לעיבוי, הארכה והרמה מידית של הריסים. המסקרה החדשה מעניקה מראה המעניק מידית נפח דרמטי ואפקט הארכה והרמה עוצרי נשימה לאורך זמן. הנוסחה המתקדמת מאפשרת בנייה בשכבות ומכילה טכנולוגיות חדשניות ופיגמנטים עשירים, למראה ריסים מורמים, מלאי אורך ונפח - מהשורש ועד הקצה. מחיר - 69 שקל.
BYNETA- RUNWAY READY Clear Brow Gel - ג'ל גבות שקוף למקסימום קיבוע, טיפוח והזנת הגבות. הפורמולה המתקדמת מגדירה ומקבעת את הגבות עד 24 שעות ומכילה מגוון רכיבים המזינים, מטפחים ומגינים על שיער הגבה. המוצר מאופיין במיכל ייחודי המאפשר שליטה מירבית וכן במברשת ייחודית, קצרה במיוחד, המאפשרת סידור קל ונוח של הגבות. הג'ל מעניק לגבות מראה טבעי ורך ובגימור שקוף – מט מושלם כל יום מחדש ועמיד במיוחד לאורך שעות רבות. מחיר – 69 שקל.
BYNETA BROWNIE BRONZE- Skin Perfecting Bronzer - ברונזר נוזלי ליצירת מראה שזוף, קורן ומלא חיים הנשאר לאורך כל היום. מועשר בוויטמין E, בנוגדי חמצון ובפפטיד אנטי אייג'ינג עוצמתי, לשילוב בשגרת הטיפוח היומיומי. מומלץ לערבב עם קרם יום/סרום פנים לתוצאה מיטבית ומראה עור שזוף ומושלם.  קל לשימוש וניתן להסרה בקלות כחלק משגרת האיפור והטיפוח היומיומית. מחיר – 79 שקל.  
מוצרי המותג נמכרים באתר של המותג של נטע, ובאתר הבינלאומי של המותג, טרמינל x, חנויות הדיוטי-פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון בשדה התעופה (טרמינל 3 וטרמינל 1) ובחנויות המובילות של רשתות סופר-פארם, משביר, BE, גוד-פארם ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה