ויראלי

נטע אלחמיסטר נחשפת: רוכשת צעצוע חדש ב-1.6 מיליון שקל?

נטע אלחמיסטר ונועה בני, הצטלמו לצורך קמפיין מותג קולקציית בגדי ספורט החדשה שלהם, ולצורך כך התחדשו ברכב פרארי 458 בסכום מטורף של 1.6 מיליון שקל
מערכת ice |  4
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר, הדוגמנית ואשת העסקים, כבר מזמן הפכה לאימפריה, אחרי שהקימה את מותג בגדי הים יחד עם שותפתה העסקית נועה בני, שהפך למצליח במיוחד ומכר כבר אלפי בגדי ים בארץ ובעולם.
ב"ספורט 1" דווח שלצורך צילומי הקמפיין לקולקציית בגדי ספורט שלה ושל שותפתה בני שהתקיימו במדבר, ונטע אלחמיסטר פנתה לסוכן הרכבים לירן אלדין מ'בוואריין מוטורס', שסידר לה רכב פרארי 458 חדש בסכום מטורף של 1.6 מיליון שקל לצורך הצילומים.
כזכור, רק לאחרונה אלחמיסטר ובני פתחו חנות דגל חדשה בכניסה לנמל תל אביב (רחוב הירקון 317). החנות, שמשתרעת על פני 300 מטר, מציגה עיצוב ברמה בינלאומית. המותג שהביא את הניחוח של חו"ל לישראל השקיע בעיצוב החנות סכום שמוערך במאות אלפי שקלים.  
סיפור של מותג בגדי הים BANANHOT שהוקם ב-2014, הוא סיפור של שתי חברות הכי טובות (נטע ונועה) שחלקו חלום לעצב קו בגדי ים שכולו לייף סטייל, טבעי ואופנתי. BANANHOT הפך למותג מבוקש בישראל ולפופולרי גם ברחבי העולם.
המותג מציע סגנונות לקהל הלקוחות בכל מידה. כל עיצוב ובד הוא בהשראת החלומות, החזון והמגע האישי של השתיים. לצד קולקציית בגדי הים לנשים ולגברים, המותג מציע קולקציית בגד ריזורט בעיצובן של השתיים. בנוסף, המותג נמכר באתרי האופנה הבינלאומיים: Revolve ,Mytheresa ,Shopbop ובקרוב ביעדי אופנה נוספים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    משוגעים
    האמיתי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבל הבלים שתעזור לעניים קיבלה הרי את הזכות הזו ולא עושה כמעט כלום חמדנות וחוסר צניעות אישית
    סגור
  • 3.
    המבט החולני בעיניים.
    עידו 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראית טוב ולא נראית בריאה בנפשה.
    סגור
  • 2.
    דומה לקוף מגולח (ל"ת)
    צ'רלי 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה מה שקורה בעולם השיטחי הזה, שעשועים
    יותר רווחיים 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממקצעות מדעיים.
    סגור