ויראלי

מיכל הקטנה חושפת הכל מאחורי הקלעים: "מרגישים מה מזויף"

כוכבת הילדים סיפרה: "אני מרגישה שילדים מזהים ומרגישים בקלות מה מזויף ומה אותנטי והם בעצם בוחרים אותנו, וצביעות רק פוגעת בקשר שלנו עם הילדים ובקשר שלנו אחד עם השני ומהסיבה הזאת, התחרות לא בעוצמות גבוהות בינינו כוכבי הילדים"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים מיכל הקטנה שחגגה לאחרונה יום הולדת ראוותני במיוחד לילדיה בני החמש, סיפרה לעוקביה בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם שלה לגבי הדברים שהשמיעה אצל אופירה וברקוביץ' כי היא בוכה בלילה וכן לגבי הפרגונים לקולגות והאם זה אמיתי?
מיכל הקטנה פתחה ואמרה: "יש תחרות בעולם הילדים, תחרות בריאה הייתי אומרת, על אהבת הקהל בעצם, על להישאר רלוונטי ומקורי. לדעתי יש יותר מקום בעולם הילדים מאשר בעולם המבוגרים, אני מרגישה שילדים מזהים ומרגישים בקלות מה מזויף ומה אותנטי והם בעצם בוחרים אותנו, וצביעות רק פוגעת בקשר שלנו עם הילדים ובקשר שלנו אחד עם השני ומהסיבה הזאת, התחרות לא בעוצמות גבוהות בינינו כוכבי הילדים".

עוד הסבירה: "אנחנו באמת חברים. אנחנו באמת אוהבים וכולנו עובדים אחד עם השני במליון הפקות שונות, חיבורים שונים האווירה תמיד כייפית, אי אפשר לבדר ילדים מבלי להיות שטותניק אמיתי. אז תמיד יש אווירה טובה! אני תמיד מתמלאת בהשראה לעבוד עם אנשים שאני אוהבת ומעריצה, שהילדים שלי גם מעריצים! יש לי קשר כנה ואמיתי עם כל אחד מהאנשים שקרובים אליי, אני יודעת שזה נראה המון אבל מי שבאמת קרוב ללב שלי מרגיש ויודע יש לי חוויות וסיפורים שישארו איתי לכל החיים ותחרות, תמיד קיימת אבל אנחנו משתדלים תמיד לראות הכל ברוח ספורטיבית ולהפך, לתמוך אחד בשני".
לסיום כתבה: "אני באופן אישי חברה של כל אחד בניפרד ואוהבת מהלב שלי כי כזאת אני! לשמחתי יצר הקנאה לא נגע בי והסיפוק שלי לראות כל אחד מצליח בדרכן שמח ומאושר! כשביקשתי מהאומנים להגיע לחגוג לתאומים שלי יומהולדת כולם הגיעו מהלב בשמחה ובעברה. זה אומר הכל!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה