ויראלי

מיכל הקטנה לא מצליחה לעכל: "הלב פועם בכל הגוף"

כוכבת הילדים סיכמה את מסיבת יום ההולדת שארגנה לילדיה בני החמש: " מסיבת יום ההולדת של ריף וריי הייתה מהרגעים המרגשים בחיי!!! הגוזלים שלי הפכו בן רגע לילדים גדולים, שבוחרים בי ואני בהם כל בוקר מחדש! ולחגוג עם החברים הכי טובים שלי, עם המשפחה והאנשים הכי יקרים לי בעולם"
מערכת ice |  13
מיכל הקטנה (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אחרי מסיבת יום ההולדת הראוותנית שארגנה לצמד התאומים שלה ריף וריי שחגגו חמש, מיכל הקטנה, כוכבת הילדים מהאהובות בישראל, סיכמה את האירוע המרגש בו נכחו מאות מוזמנים וסיפרה על תחושותיה.
מיכל הקטנה כתבה: "האדרנלין עדיין בשמיים, הלב עוד פועם בכל הגוף. מסיבת יום ההולדת של ריף וריי הייתה מהרגעים המרגשים בחיי!!! הגוזלים שלי הפכו בן רגע לילדים גדולים, שבוחרים בי ואני בהם כל בוקר מחדש! ולחגוג עם החברים הכי טובים שלי, עם המשפחה והאנשים הכי יקרים לי בעולם, במלון בובו, מרשת מלונות בראון - חוגגים את החיים! כששאלתי את ריף וריי מי ירצו שיגיע לחגוג את יום הולדתם, ענו ביחד (הרי הכל אצלם ביחד) ״כולם!!!! אמא, קשה לנו לבחור - אנחנו אוהבים את כולם!!״ וזאת היתה הקלה עבורי, כי גם אני לא הייתי יכולה לבחור".

עוד הוסיפה: "אז הרמתי טלפון למפיק העל אריק עורי, שיסייע לי לתפעל את הג׳ונגל הזה, מלא בטבע, צבעים ואור. רק בזכותך ריקי שלי, בלעדייך כלום לא היה קורה, ריקי שלי, האחת שלי! גייסנו את החברים הכי טובים שלי למשימה- קופיקו, רוז, רוי בוי, מיקי, יובל המבולבל, נתי הגעתי, פיקו, קוגומלו, אבי דור , אורנה דץ, בוב ספוג, סמי הכבאי וכל חיות הג’ונגל. כולםםםםם הגיעו מכל הלב, למרות הטרפת של חנוכה, רק כדי לתת - וזה כל כך לא מובן מאליו!!! אני אוהבת אתכם מאד, תודה לכל אחד ואחת מכם!!! תודה על האוכל, שהיה פשוט אלוהי, לשף בן רפאל, על חוויה חד פעמית. תודה ליקירי דוד חיים שניסה כל כך להגיע, תודה ששימחת אותנו בדרכך, אוהבת ומעריצה אותך יקירי!".
עוד המשיכה בתודות: "למלון בראון- אני יודעת כמה עבודה כרוכה בלהרים הפקה כזו! תודה למיטל שמייד התגייסה והבטיחה שיהיה יותר ממושלם! תודה- על הסבלנות, היחס 4
החם, הדימיון והחלומות! תודה רבה לצוות החלומות של מלון BOBO: ענת אזולאי מנכ"לית, אלעד משה שחל, ניצן רום, רינה אברהם, דוד מחני, דנה מיטרני, מיכל חזן. לריקי אהובתי - שלא ישנה ימים ולילות כדי לדאוג שהכל יתקתק- עם אפס תקלות! לאדם סרור-אין עוד אחד שדומה לך, תודה על הלב הענק שלך! תודה שאתה חבר אמת ותמיד מתגייס להפיק את השמחה הכי גדולה שלי. תודה על השיחות לתוך הלילה ושאתה מרגיע אותי תמיד! אני חסרת מילים לתאר את האירוע המהמם שחווינו יחד".
 
לסיום כתבה מיכל: "תודה לכל החברים שלי על הצטרפות להרפתקה, על שגרמתם לי , לקטנים שלי ולכל אדם בחדר לחיוך מאוזן לאוזן, אני בת מזל, אני מודה לאל על כל הטוב הזה. תודה לכולם על המתנות, הציורים, החיבוקים והאהבה האינסופית! מי יתן ונהיה כולנו בריאים ושמחים בכל יום מחדש!".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    בוחרים בה והיא בהם כל בוקר מחדש?
    ענבל 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבולבלים? גם אנחנו
    סגור
  • כי נגיד הגדולים היא זורקת בצפרדע למטה
    בריאות 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחלק מהבקרים שהיא לא בוחרת בהם
    סגור
  • 10.
    כמה כתבות יד עליה בזמן האחרון
    המעיר 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן האחרון יש על מיכל הקטנה מלא כתבות תכלס את מי זה מעניין מה הביזבוז מקום על מסיבת יום ההולדת של הילדים שלה. כנראה משלמת על כל הכתבות האלו כי צריך להשאיר את מדורת הפרסום תמיד דולקת ככה זה שכולם מכירים את כולם בתעשייה והמבין יבין.
    סגור
  • 9.
    מעניין את הסבתא שלי
    מודיעין 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את הסבתא שלי
    סגור
  • 8.
    מיכל הקטנה
    ל.כ.פ. 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה מספר אחת אומרת הכל
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    בלה בלה בלה
    נוכרי 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי היא מעניינת ? גוגל התחלתם להגזים .
    סגור
  • 6.
    מזל טוב:)
    נירית 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהמם, המון מזל טוב. איזה מתוקים.. התגובות פה זו פשוט התייפייפות וצרות עין. היא ובעלה בעלי אמצעים שיכולים להרשות לעצמם הפקה כזו. וזה הצורת חיים בה הם חיים. בשבילם זו השמחה של הילדים. ברור שבעיניי זה מוגזם לילד בן 5 אבל לא יודעת אם לי היו את האמצעים שלהם אולי גם הייתי מרימה הפקהכזו. אתם לא באמת יודעים מה הם עושים בסתר עבור האחר. זה שלהם מול הבורא תמיד קל לצאת נגד. צריך ללמוד לפרגן לכל אדם באשר הוא... בשורות טובות לכולם!!
    סגור
  • 5.
    למה
    גלי 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע מאפשרים תגובות כאלה בוטות יש גבול
    סגור
  • 4.
    איך בא לי לאכול לה את המנוע..
    מודלה 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולעלות רק כדי לנשום
    סגור
  • המנוע כבר לא טרי
    אני 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנוע כבר לא טרי אתה יודע אחרי שבעה לידות .
    סגור
  • 3.
    יאק
    ארז 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במילה אחת: איכס בשתי מילים: גועל נפש
    סגור
  • 2.
    כלומניקית
    ירו 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחררי את הטימטום שלך כבר
    סגור
  • 1.
    מיכל הקטנה
    עדי 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם רק היית מזמינה ילדים שאין להם אמצעים לחגוג ימי הולדת, ילדייך היו מרווחים רגעים של נתינה מהלב כולם היו מרוצים, חבל שאת חושבת רק על עצמך.
    סגור