ויראלי

מיכל הקטנה קיבלה בקשה לא שגרתית: "שלא תחטיא את הרבים"

שר פיטנס חשפה כי ביקשה מחברתה הטובה להמנע מלעשות יום הולדת לילדיה במהלך השבת וקיבלה הסכמה: "אני מתמוגגת כאן לשתף אתכם שמיכל הנשמה הענקית הזאת הקשיבה!!! הודו לה׳ כי טוב כי לעולם חסדו!"
מערכת ice |  1
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
זה לא סוד שכוהנת הכושר שר פיטנס ומיכל הקטנה הן חברות קרובות. לאחר שהשיקה ביום שישי האחרון את 'שר פייס' מתחמי טיפולי פנים במתחם עזריאלי טאון בתל אביב, מיכל התפנתה לספר על ההשתדלות שלה למען הבקשה של שר לנסות לשמור שבת בחגיגת יום ההולדת לשני התאומים שלה ולא במהלך השבת.
שר פיטנס סיפרה באינסטגרם שלה: "חייבת לשתף אתכם בסיפור אמיתי, שבוע שעבר מיכל מספרת לי שהיא חוגגת את יום ההולדת של התאומים שלה בשבת. ואני…. הלב שלי מתכווץ! אני מתחילה להטיף לה כמה השבת חשובה, כמה חשוב שהיא לא תחטיא את הרבים- ולא תגרום לכ״כ הרבה אנשים לנסוע בשבת- ובדרך כלל אני לא מטיפה לאף אחד- כי מי אני ומה אני- אבל זה בער בי והרגשתי שהשם שם לי את המילים בפה!".
 

עוד הוסיפה: "כי מיכל היא אישה כל כך מדהימה עם לב זהב- והיא נשמה ענקית- והשם רוצה אותה קרוב! ומיכל מקשיבה…. ובסוף אומרת לי מה את רוצה שר? אמרתי לה- שתחגגי במוצ״ש! תזמיני את כולם כשיוצאת השבת- והזכויות יעמדו לך! ואני מתמוגגת כאן לשתף אתכם שמיכל הנשמה הענקית הזאת הקשיבה!!! הודו לה׳ כי טוב כי לעולם חסדו!".

לסיום כתבה: "אז תרימו למיכל שלי על המעשה שהיא עשתה- כל השתדלות מבורכת וכל צעד סולל דרך! בעזרת השם נפגש בחגיגות במוצ״ש והשם ישמור עליך ועל כל משפחתך! אני אוהבת אותך חברה יקרה שלי!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    2 שרלילות צבועות .תתלבשו אחכ תשמרו שבת. אעלק (ל"ת)
    מיכי 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור