שיווק ופרסום

שר פיטנס במהלך מפתיע בהשקעה של 3 מיליון שקל

הסטודיו הראשון שיעניק את השירות לראשונה בישראל, כאמור, נפתח במתחם עזריאלי טאון בתל אביב ובקרוב עתידים להיפתח סניפים נוספים בפריסה ארצית נרחבת
מערכת ice |  1
שר פיטנס (צילום יחצ)
כוהנת הכושר שר פיטנס, בעלת הרשת המצליחה של מתחמי כושר בפריסה ארצית, עם אלפי מתאמנות בחודש, מקימה לראשונה בישראל את SHER-FACE – אימון פורץ דרך לשרירי לפנים. במהלך הבאת הטכנולוגיה ותפיחת הסניף הראשון בארץ, הושקעו שלושה מיליון שקלים.
 הסניף הראשון נפתח כבר בימים אלה במתחם עזריאלי טאון תל אביב ובמהלך השנה הקרובה צפויים להיפתח עוד מספר סניפים שיהפכו לרשת ״מכוני כושר״ לפנים, בפריסה ארצית.
Sher-face הוא טיפול פנים המשלב מספר טכניקות, כפי שאימון בחדר הכושר מעצב את גופנו, כך גם טיפול ה-Sher-Face בעזרת טכנולוגיות חדשות בתחום האסתטיקה והביוטי המשלב עיסוי ואימון של שרירי הפנים, בריאות והזנת העור. ב- Sher-face עובדים על חיטוב ומיצוק של 40 שרירים בפנים, עידוד ובניית קולגן ואנטי אייג׳ינג.
בניגוד לחדר כושר, בו אנו אמורים להתנועע ולהזיע כמובן, בSher-Face- תצטרכו לעשות דבר אחד: להתרווח על הכיסא ובעיקר לנוח בזמן שהמטפלת המיומנת עושה את העבודה הקשה. 
עידן מתי, מנכ"ל רשת שר פיטנס ו – Sher-face, "אנו נרגשים להביא לישראל בשורה חדשה בתחום הביוטי. טיפולי פנים בשיטה של אימון לשרירי הפנים הוא מוצר משלים לרשת מכוני הכושר המצליחה שבבעלותנו, כשהמטרה הינה להטמיע את המודעות שכפי שעובדים על שרירי הגוף, כך ניתן לעבוד על עור ושרירי הפנים ולהשיג מראה פנים זוהר ומתוח יותר במחיר סופר משתלם שלא נראה כמותו בעולם".
שר סנדה (שר פיטנס): "כהרגלי אני תמיד עוקבת אחר חידושים בעולם בכדאי להעניק לנשים בישראל את הטוב ביותר , כשגיליתי את שיטת האימון לשרירי הפנים והתנסתי בה הבנתי כמה נשות ישראל זקקות להחדרת השיטה לישראל ואני עובדת על המיזם הזה כבר 3 שנים, לאחר שחקרתי בדקתי התנסתי שידרגתי והתאמתי את השיטה לאקלים והאופי בישראל  אני יכולה להכריז שהדבר הגדול בעולם היופי כבר כאן ושהסוד של הסלבריטאים מסביב לעולם עכשיו בישראל ובמחיר נגיש לכולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נופלים על השכל.
    הידען 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו אנשים לא נופלים על השכל עם כל מיני המצאות תלושות שנועדים לחלוב עוד ועוד כסף ...ואתם מאמינים לכל זה ??????????????????????????????
    סגור