ויראלי

מיכל הקטנה לא מפסיקה לבכות: "להתפרק על הכרית"

כוכבת הילדים הסבירה למה התכוונה שאמרה כי היא בוכה בלילות: "בכות זה מדהים, זה בדיוק כמו לצחוק, להתפרק על הכרית, לתת למחשבות לצוף, לפחדים מקום, לנשום ולשחרר כשאני בוכה אני יודעת שהכל בסדר, כשאני לא בוכה, אז אני מתחילה לדאוג קצת. בכל אופן, מומלץ בחום"
מערכת ice | 
מיכל הקטנה (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים מיכל הקטנה שחגגה לאחרונה יום הולדת ראוותני במיוחד לילדיה בני החמש, סיפרה לעוקביה בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם שלה לגבי הדברים שהשמיעה אצל אופירה וברקוביץ' כי היא בוכה בלילה.
מיכל הקטנה אמרה: "כן כן כן! אני בוכה בלילה, בוכה גם בצהריים ולפעמים גם בבוקר. אני לא מתביישת ברגשות שלי, אני לא מתביישת להוציא אותם החוצה בכל דרך אפשרית ובעיקר בתקופות עמוסות. יש המון דברים מסביבי, המון קשרים, המון אנרגיות ואני אדם שמרגיש חזק את האנשים שקרובים אליי, לפעמים אני מרגישה כאב מסוים או עצב ולפעמים אני גם מבינה שהוא לא שלי, אני פשוט מרגישה את זה, אני בטוחה שהרבה מכם יכולים להבין אותי".

עוד הסבירה: "אני כל הזמן בתנועה פיזית ונפשית, אם זה לנסוע בכל רחבי הארץ ואם זה כי אני עובדת על הנפש שלי ומתקדמת בכל יום ותנועה תמיד מביאה איתה רגשות וריחות חדשים ואנשים חדשים עם המשקל שלהם על הגב. בסופו של יום אני צריכה לבכות כדי לשחרר את הכל החוצה כדי ששום דבר לא ישאר בתוך הגוף שלי וילך איתי ליום למחרת".
לסיום הסבירה: "לבכות זה מדהים, זה בדיוק כמו לצחוק, להתפרק על הכרית, לתת למחשבות לצוף, לפחדים מקום, לנשום ולשחרר כשאני בוכה אני יודעת שהכל בסדר, כשאני לא בוכה, אז אני מתחילה לדאוג קצת. בכל אופן, מומלץ בחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה