ויראלי

נוכל הטינדר שוב במשטרה: בן הזוג של האקסית בצרות?

סיימון לבייב שהתלונן נגד קייט קונלין, האקסית שלו שעמדה במרכז התחקיר של נטפליקס, גם בן הזוג שלה עכשיו עמד בפני תלונה במשטרה, אך נראה שיש לו סיבה להיות רגוע
מערכת ice | 
סיימון לבייב (צילום מסך קשת 12)
נוכל הטינדר ספגה מכה קשה כאשר חוקרי משטרת מרחב ירקון בתל אביב גנזו את התלונה שלו נגד עלי, שהוא בן הזוג הנוכחי של האקסית שלו, קייט קונלין שכיכבה בתחקיר של נטפליקס עליו. לבייב, פגע בפרטיות של סיימון והטריד אותו.
חוקרי המשטרה בדקו את תלונתו וזו נדחתה בלי עיכוב, כאשר עלי אפילו לא זומן לחקירה: "לא מצאנו שבוצעה שום עבירה פלילית ולכן התיק נגנז", הסביר למאקו גורם במשטרה. גם תלונה שהגיש לבייב לפני כמה חודשים נגד האקסית קונלין בגין עבירות של סחיטה באיומים תסגר מאחר ולא נמצאה כל עילה פלילית להוכחת טענותיו.

בחודש יולי האחרון לבייב התלונן על כך שאיימו על חייו לכאורה בעת שיצא מחניון ברמת גן. לדברי נוכל הטינדר, זאת נעשה תחת איומי אקדח דרשו ממנו לשלם עשרות מיליוני שקלים כדי לחוס על חייו
גם אז לבייב התלונן במשטרת רמת גן, אך התיק נסגר משלא נמצאו הוכחות: "לא מצאנו בדל של ראיה להוכחת הטענות של המתלונן", ציין גורם במשטרה. לבייב בינתיים טוען כי מאז המקרה הוא מסתובב עם שומרי ראש מחשש לפגיעה בחייו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה