ויראלי

נוכל הטינדר מכה שנית? סיימון לבייב מבלה עם ארבע דוגמניות

למרות שהבוקר פורסם כי לבייב נמצא בזוגיות חדשה, מתברר כעת כי בילה אמש עם ארבעה דוגמניות בחוות רונית
מערכת ice |  2
סיימון לבייב
למרות שרק הבוקר דווח על כך ששמעון חיות, אותו אתם מכירים בשמות סיימון לבייב ו-"נוכל הטינדר", נמצא בזוגיות חדשה, כבר במהרה מתברר, על פי דיווחי TMI, כי התמונה בה הוא מצולם עם בת הזוג החדשה לכאורה היא תמונה ישנה מלפני חמש שנים והאישה המדוברת היא לא יותר מאשר ידידה.
האמת כמתברר היא הפוכה לגמרי וזאת נודע תודות לאירוע ההמוני אתמול בחוות רונית, שכבר הספיק לעלות לכותרות בסופ"ש האחרון. לבייב נראה מבלה בפסטיבל זאמנה בחוות רונית, עם לא פחות מארבע דוגמניות ומספר מאבטחים רב. לא ידוע היכן הייתה הקבוצה בעת המהומות בכניסה לאירוע, אך כן ידוע כי לבייב נכנס דרך כניסת ה-VIP ואף פינק את חבריו לשולחן באלכוהול רב.
 
כזכור אתמול התרחשו מהומות גדולות בכניסה לאירוע, לאחר שרכשי הכרטיסים לא הצליחו להיכנס בשערים כשעה, עקב עומס רב. בשלב כלשהו הממתינים פרצו את השערים ונכנסו ללא בידוק ביטחוני. הדבר גרם לפציעות רבות, בעיקר עבור מספר מאבטחים שניסו להשתלט על המצב.
 
גם זמן מה לאחר שפורסם סרט הנטפליקס אודותיו, לבייב עדיין לא יורד מן הכותרות ואפילו אמר בראיון לחדשות 12 כי הוא שוקל להיכנס לפוליטיקה. במקביל גם התראיין לפני מספר שבועות לתוכנית של אופירה וברקוביץ' וזאת למרות שנשאל שאלות נוקבות מצד שני המראיינים – דבר שהוא ככל הנראה כבר דיי רגיל אליו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישהו או מישהי
    דני רן 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף ימאס למישהו שעקץ ויורידו אותו או חוקית או לא חוקית...
    סגור
  • 1.
    בושה
    Fani 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש מלא מפגרות אולמות איתו פרסום כסף ב רמאות
    סגור