תקשורת ומדיה

השותף של נוכל הטינדר נחשף: "הוא ידע את כל הסודות"

נחשף די ימינו של מי שנחשב לאחד הנוכלים הגדולים בישראל - שמעון חיות (סיימון לבייב). נכון לרגע זה לא ברור מהי מידת מעורבותו לכאורה, אך מקורבים מבהירים: "הוא ידע הכל"
מערכת ice | 
סיימון לבייב (צילום רשת 13)
שמעון חיות הלוא הוא סיימון לבייב פרץ לתודעה הציבורית כאחד הנוכלים המפורסמים ביותר שיצאו מישראל. אך מסתבר שלבייב לא היה "מפעל יחיד", לפי פרסומים הנוכל ניסה להסתיר במשך שנים את חברו הטוב ואיש סודו אבישי מור. מור אמנם נראה לרגעים ספורים לצדו של לבייב בסרט "נוכל הטינדר" בנטפליקס, אך גם שם לבייב לא מדבר עליו ולא מסביר מי הוא שותפו לנוכלות. בנוסף לכך יוצרי הסרט לא הצליחו לדלות כל מידע עליו ועל החברות הקרובה בין השניים.
לפי פרסומים במהלך השנים בהן עקץ לבייב אין ספור נשים רחבי העולם, מור ליווה אותו כמעט לכל מקום במטוסים פרטיים שנוכל הטינדר חכר. "אבישי יודע את כל הסודות של סיימון", ציין אדם המכיר היטב את לבייב. "הוא ליווה במשך תקופה ארוכה מאוד אבל הוא לא יפגע בו ויחשוף את מעלליו".
המקורב גם סיפור כי השניים הכירו כשלמדו יחד בישיבה בניו יורק. למרות שהתחבר לנוכל הטינדר, מכריו של מור מתארים אדם שגדל בסביבה נורמטיבית. "הם משפחה מקסימה. האימא ניהלה גן ילדים במשך שנים רבות. לאבא היה עסק. גם אבישי בחור טוב, יש לו לב זהב. קיבל חינוך טוב", סיפר אחד המקורבים למור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה