ויראלי

הכוכבת נחשפת: "במשך קרוב לשנתיים הייתי במערכת יחסים אלימה"

השחקנית הצעירה אביגייל ברסלין פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט, בו שיתפה את עוקביה הרבים על האלימות שחוותה בעבר: "אם אתם במערכת יחסים אלימה, אתם יכולים לצאת ממנה"
מערכת ice |  1
אביגייל ברסלין (צילום יוטיוב/ Access)
השחקנית אביגייל ברסלין (26), הזכורה מתפקידה בסרט "מיס סאנשיין הקטנה", חשפה בסוף השבוע האחרון בעמוד האינסטגרם שלה כי הייתה קורבן לאלימות מצד בן זוגה לשעבר במשך כשנתיים. בפוסט ארוך, אותו החליטה לשתף בצל חודש המודעות לאלימות במשפחה.
 

"כמישהי ששרדה מערכת יחסים אלימה, הרגשתי צורך לכתוב קצת על הסיפור שלי", כתבה ברסלין. "במשך קרוב לשנתיים הייתי בזוגיות מתעללת. הכל היה מושלם בהתחלה, הייתי כל כך מאוהבת. למרבה הצער, התוקף שלי ניצל את התמימות והנאיביות שלי ומערכת היחסים שלנו הפכה לאלימה".
ברסלין המשיכה לתאר את מעשי האלימות הקשים והוסיפה: "הפגיעות הפיזיות היו מלוות בהעלבות, השפלות ואלימות מילולית חמורה. הרגשתי שאני לא ראויה לקבל אהבה, הרגשתי מכוערת ושנואה. שאני ראויה לפחות מלכלוך. הייתי בטוחה שיש בי משהו לא בסדר, שאני כלבה, שאני בעייתית, טיפשה, חסרת תועלת, מגוחכת, יותר מדי רגישה, לא הגיונית ושאי אפשר לאהוב אותי. אלו היו השנתיים הבודדות ביותר בחיי".
למרבה המזל, ברסלין יצאה מהקשר המתעלל והיא מודה על כך למקורביה שסייעו לה: "אני אסירת תודה על התמיכה של משפחתי וחבריי שהיו חלק חשוב ומהותי בכך שהצלחתי לעזוב את הקשר הנוראי הזה. לנצח אוקיר להם תודה על כך שלא רק שעזרו לי אלא שהאמינו לי".
בסיום דבריה ברסלין ביקשה להעביר מסר חשוב: "אני מקווה שלחלוק מעט מהסיפור שלי עוזר לפחות לכמה אנשים להרגיש פחות לבד. אם אתם במערכת יחסים אלימה, אתם יכולים לצאת ממנה. אני יודעת שזה נראה בלתי אפשרי ומפחיד עד אימה, אבל שרדתם כל כך הרבה ותצליחו לעזוב אם יש לכם את הכלים והתמיכה המתאימים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הוא היה אלים למה לא עזבת אותו קודם? (ל"ת)
    לא חשוב 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור