ויראלי

צפו: בנט מגיב למספר הצופים שלו בלייב בפייסבוק

ראש הממשלה נפתלי בנט ערך לייב ברשתות החברתיות, חדי העין קלטו את הפאדיחה והתגובה שלו לקראת סיום השידור כשהרמקול הושתק והמצלמה המשיכה לצלם
מערכת ice |  5
נפתלי בנט (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
פאדיחה בשידור חי? ראש הממשלה נפתלי בנט החליט היום (חמישי) לעלות לשיחה עם הקהל ברשתות החברתיות שלו בשידור חי ושם הוא עונה על השאלות של הגולשים שצפו בשידור והחליטו לכתוב לו. ברשת הייתה חגיגה סביב השידור, ובסיומו פדיחה קטנה של ראש הממשלה.
 
כשבנט סיים לענות על שאלות הגולשים, הצוות שלו השתיק את המיקרופון והמצלמה עדיין לא הפסיקה לצלם. חדי העין וקוראי השפתיים הצליחו לפרש את מה שראש הממשלה שאל את הצוות שלו: "כמה צפיות היו?... כמה?... 1800...?". 
כתב הבידור והתרבות של ynet רן בוקר הפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ביחד עם ההודעה: "מיוחד לקוראי שפתיים: כשראש הממשלה בנט לא ידע שהוא עדיין בשידור בדיגיטל והתעניין במספר הצופים".
הלייב כאמור עורר סערה. מלבד הביקורת שמתעוררת כלפי נפתלי בנט מתומכי הליכוד, נתניהו עלה מספר פעמים לשידור בזמן שבנט עלה גם כן ומספר הצופים של נתניהו גדל. כמו כן, בשלב מוקדם יותר של השידור הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, שאל את בנט לדוגמה על הספר שכתב "איך לנצח מגפה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 2.
    אפשר לחשוב שיש פוליטיקאי שלא מעניין אותו כמות החשיפה
    גל 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כאילו את ביבי זה לא עניין כשעלה לשידור מידי ערב עם סיפורי צ'יזבטים. יותר מעניינת העליבות של ביבי לנסות לגנוב צופים בזמן השידור של בנט. על זה שרון גל מן הסתם לא דיבר היום. אבל לרדת על הרדידות של בנט על העניין הזה לא הייתה בעיה ובסיוע של פתחי, העיתונאי שלא יודע מה ההבדל בין דיווח לבין תחקיר.
    סגור
  • 1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 1.
    פשוט מביך
    יורי 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה ראש ממשלה ? זה מאבטח בסופר...הוא ולפיד שני קומיקאים לורל והארדי (השמן והרזה)
    סגור
  • 1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור