ויראלי

עדי אשכנזי נוטשת בזעם: "היו צעקות, זה התלהט במהירות"

אשכנזי, למרות מראה הכושר המרשים שלה, בחרה להצטרף לאימונים הקבוצתיים של מאמן הכושר המבוקש של הסלבס תומר טנצר, אלא שהשניים נקלעו לוויכוח מכוער בסיומו נטשה את המכון
מערכת ice |  2
עדי אשכנזי, מתוך 'מה זה השטויות האלה?!' (צילום מסך מאקו)
עולם הכושר של הסלבריטאים נחשף לרגע של מתח בשבוע שעבר, כאשר אימון שגרתי בהובלת המאמן המבוקש תומר טנצר הסתיים באופן בלתי צפוי. הסטנדאפיסטית המוכרת עדי אשכנזי, ידועה בחוש ההומור שלה ובאנרגיה הבלתי נדלית, מצאה את עצמה במרכזו של עימות מילולי עם טנצר, כך לפי פרסום ב-וואלה! מה שהוביל לעזיבתה המפתיעה של האימון.
טנצר, שהפך בשנים האחרונות לשם דבר בקרב הסלבריטאים הישראלים, זכה לתהילה לאחר שאימן את הדוגמנית בר רפאלי. מאז, רשימת הלקוחות שלו התרחבה וכוללת שמות מוכרים כמו אדל בספלוב ושיר מורנו. אשכנזי, למרות מראה הכושר המרשים שלה, בחרה להצטרף לאימונים הקבוצתיים של טנצר, אולי כחלק מהרצון לשמור על הכושר שלה או פשוט ליהנות מהאווירה הקבוצתית.

עדי ראיה לאירוע תיארה סצנה מתוחה: "היו שם צעקות. הוא אמר לה משהו, והמצב התלהט במהירות". התקרית, שהתרחשה באמצע האימון, הסתיימה בעזיבתה הפתאומית של אשכנזי את הסטודיו. האירוע מעלה שאלות לגבי הדינמיקה המורכבת בין מאמנים לסלבריטאים, ועד כמה לחץ ומתח יכולים להשפיע גם על אלו שנראים לנו חסינים מפניהם.
מעניין לציין שאשכנזי, הידועה ביכולתה לצחוק על עצמה ולהתמודד עם מצבים מביכים בהומור, בחרה הפעם שלא להגיב לאירוע. זה מעלה תהיות נוספות לגבי טבעו של העימות ועד כמה הוא השפיע עליה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצה
    יגאל 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי תשאלי עם. התסרוקת הזו לא עם התסרוקת לכיוון מעלה ,כי פנייך ארוכים והאריך עוד עם הכיוון למעלה ,זה לא נחוץ את יפה ומתוקה כך
    סגור
  • 1.
    עדי..
    חן 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי אוי אוי עדי מה שרואים משם לא רואים מכאן
    סגור