ויראלי

עדי אשכנזי בחשיפה מטלטלת: "חוויתי מוות, הגוף שלי עלה למעלה"

עדי אשכנזי, הקומיקאית האהובה, חוזרת לחוויית סף מוות ששינתה את חייה ומחפשת תשובות לשאלות קיומיות על החיים ועל המוות בסדרה חדשה שתעלה בשבוע הבא לאוויר בכאן 11. רגע לפני, היא מספרת על החוויה הקשה: "יצאתי וחזרתי מהגוף שלי שלוש או ארבע פעמים"
מערכת ice |  1
עדי אשכנזי, מתוך 'מה זה השטויות האלה?!' (צילום מסך מאקו)
עדי אשכנזי, הקומיקאית האהובה, חוזרת לחוויית סף מוות ששינתה את חייה ומחפשת תשובות לשאלות קיומיות על החיים ועל המוות, בסדרה "הייתי מתה", בת שישה פרקים, החל מ-30 ביולי, כל יום שלישי ב-21:45 ב-כאן 11 וכאן BOX.
רגע לפני יציאת הסדרה לאוויר, התאיינה אשכנזי במגזין "7 לילות" של ידיעות אחרונות, שם היא סיפרה על החוויה המטלטלת שעברה: "זה קרה בטיול בהודו עם בן זוג לשעבר. לא עשיתי סמים. במשך 48 שעות הקאתי, ואז בהוסטל שהיינו בו שתיתי בירה, ואז מתי. יצאתי וחזרתי מהגוף שלי שלוש או ארבע פעמים. הרגשתי שאני נשאבת לתוך פרוזדור, אני טסה מעלה ורואה את כל החדר והעולם ממרחק".
כמה פעמים תהיתם מה קורה לנשמה כשהלב מפסיק לפעום? ומה, אם בכלל, מחכה לנו בצד השני? עדי אשכנזי מגיעה לכאן 11 עם תוכנית חדשה ומקורית, בה היא מחפשת תשובות לשאלות שמעסיקות את כולנו. ב"הייתי מתה" יוצאת עדי למסע מחקר מעמיק להבנת משמעות החיים, בעקבות חווית סף מוות שעברה בטיול בהודו בשנת 2008. במהלך הסדרה היא עוזבת הכל – את הבית, את הילדים ואת שגרת חייה, ועוברת למקום מנותק ומבודד, שמאפשר לה לחקור את מה שחוותה.
עדי נפגשת עם מדענים, פילוסופים, אנשי דת, מיסטיקנים ואנשים שחוו גם הם חוויית סף מוות, ויחד איתם היא מנסה להבין: האם יש חיים אחרי המוות? מה משמעות האור הגדול שראתה? האם זה אלוהים? האם יש לו דת ספציפית? האם ניתן לאורה של חווית מוות להגדיר את המשמעות של חיינו? "המסע של עדי רציני ועמוק, אך כדרכה הוא מתובל בהרבה הומור", הסבירו בכאן 11.
הסדרה 'הייתי מתה' עוברת במספר תחנות שמאפיינות את חווית סף המוות: התנתקות הנשמה מהגוף, מעבר בפרוזדור, מפגש עם האור, בית דין של מעלה וחזרת הנשמה, ולבסוף, התיקון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו נו
    שלמה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז מה קרה חזרת לכאן להמשיך לדבר שטוית וללכת להפגנות ממש למדת לקח
    סגור