השוק

לא בכושר: ענקית הספורט רושמת ירידות בכל התחומים. נמצאת בתכנית שיקום

למרות ירידה במכירות "בכל תחומי הפעילות", הרבעון של אנדר ארמור הפתיע אל וול סטריט. כשלושה שבועות לפני פתיחת המשפט, בחברה הסדירו תביעה מול בעלי מניות בחברה בסכום של 434 מיליון דולר
מערכת ice | 
אנדר ארמור (צילום Magma Images)
בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני, דיווחה אנדר ארמור על הפסד של 305.4 מיליון דולר לעומת רווח של עשרה מיליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד. בניכוי הוצאות חד פעמיות, מדובר על רווח של ארבעה מיליון דולר.
המכירות ירדו ל-1.18 מיליארד דולר, ירידה של כ-10% מ-1.32 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. זאת, לעומת תחזית של 1.15 מיליארד דולר.
ב-2017 הוגשה נגד החברה תביעה על ידי קבוצת בעלי מניות ומשקיעים שהשקיעו במניות החברה, עקב מידע שהחברה פרסמה בניסיון לעמוד בתחזיות של וול סטריט. בתביעה נטען שמצג השווא הוביל לירידה בערך המניה, לאחר שהחברה לא עמדה בתחזיות. בסוף יוני הסדירה ענקית הכושר את התביעה בסכום של 434 מיליון דולר, כשלושה שבועות לפני פתיחת המשפט. 
בהודעה לתקשורת ציינה החברה שאינה מודה באשמה או בהפרת החוק, אך הסכימה לסיים את התיק בשל "העלויות והסיכונים הטמונים בניהול הליך משפטי".
חברת הביגוד הספורטיבי נמצאת בעיצומה של תכנית שיקום נרחבת. מוקדם יותר השנה הודיעה החברה על פיטורי מספר לא ידוע של עובדים, צמצום מבצעים והנחות וייעול מגוון המוצרים שלה כדי להיות תחרותית יותר. החברה מעוניינת למתג את אנדר ארמור כמותג פרימיום בדומה לנייקי.
תכנית השיקום הוכרזה חודשיים לאחר שהמנכ"לית הקודמת פוטרה ומייסד החברה חזר להוביל אותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה