ויראלי

הרגע המביך של לברון ג'יימס והתגובה של הקהל הצרפתי

הכוכב האמריקני היה משוכנע שמחיאות הכפיים האלו מיועדות אליו, אך הוא לא הבחין בכך שהקהל נעמד על הרגליים בכלל לכבוד אדם אחר, האלוף האולימפי המקומי. כל הפרטים על הדרמה המביכה 
דוד זולדן | 
לברון ג'יימס (צילום shutterstock, יוטיוב/ Chaz NBA)
אי-ההבנה של לברון ג'יימס עם הקהל רשמה רגע מביך וזה קרה אחרי שנפצע אמש (שלישי) במשחקה של נבחרת ארה"ב נגד ברזיל. "המלך" שזה תיאורו המפורסם שב לאזור הפרקט ושמע את תשואות הקהל הצרפתי באולם. האמריקני היה משוכנע שמחיאות הכפיים האלו מיועדות אליו, אך הוא לא הבחין בכך שהקהל נעמד על הרגליים בכלל לכבוד אדם אחר, האלוף האולימפי המקומי בשחייה - לאון מרשאן.
ובתוך כך נבחרת ארה"ב השלימה אתמול (שלישי) את תמונת העולות לחצי גמר טורניר הכדורסל האולימפי עם 87:122 קליל על ברזיל. עם זאת, הסיפור המרכזי היה ללא ספק הפציעה המלחיצה של הכוכב הגדול של האמריקאים ושל הענף כולו בעשור וחצי האחרונים - לברון ג'יימס.
במהלך הרבע השלישי, במאבק שגרתי לריבאונד, ספג קינג ג'יימס מרפק בעינו משחקן היריבה, ז'ורז'יניו דה פולה, ונאנק מכאבים. לברון נאלץ לרדת מהפרקט ונזקק לארבעה תפרים מסביב לעינו בעקבות הפגיעה.
"אני בסדר, אשחק במשחק הבא. קיבלתי מרפק בפנים, זו הייתה פגיעה לא מכוונת", אמר ג'יימס, שקלע 12 נקודות ב-17 דקות ששיחק. "על אף שלא חזר לשחק אתמול, הגישה של לברון עוררה הרבה השתאות וגררה לא מעט מחמאות מחבריו לנבחרת והתקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה