ויראלי

הכתבת והמגישה של קשת 12 בנופש משפחתי במיקום מפתיע

כתבת האוכל של ערוץ 12, ריטה גולדשטיין, יצאה בסוף השבוע לחופשה עם בן זוגה ובתה בת ה-10 חודשים בצפון הארץ. העוקבים דאגו: "מאוד ממליצה להגיע"
מערכת ice |  4
קשת 12 (צילום shutterstock)
כתבת האוכל והמגישה בקשת 12, ריטה גולדשטיין, יצאה בסוף השבוע האחרון לנפוש במלון באזור הכנרת. זאת למרות המצב הביטחוני המתוח והרקטות הרבות שנופלות בשטחי הצפון של ישראל.
בסדרת סטוריז שהעלתה הכתבת לחשבון האישי שלה, פרסמה תמונות רבות מהחופשה ואמרה אתמול לעוקביה שחששו לשלומה: "חצי מהעוקבים שאלו אם לא פחדנו להגיע, בסוף היה הכי כיף שיש".
עוד אמרה גולדשטיין: "מאוד ממליצה להצפין בקרוב, לעזור לעסקים המקומיים שממש מתקשים ולרוב בעונה הזאת היו מלאים עד אפס מקום, וגם לקבל את חבל הארץ היפה ביותר בארץ כמעט לעצמכם".
בסטורי נוסף שהעלתה הבוקר (ראשון) לאחר שהתפרסמו החדשות על המטחים לעבר הגליל התחתון כתבה גולדשטיין בעצב: "רק אתמול היינו בצפון והיה שקט ומקסים, והיום מלא רקטות ושריפות בסביבה. איזו מציאות הזויה ומתי כל זה יגמר".
ריטה גולדשטיין החלה את דרכה בתחום התקשורת במוסף האוכל ז'ורנל של מעריב, במקביל כתבה במגזין "את" ובמוספים שונים של העיתון. לאחר מכן עברה לשנתיים כעיתונאית האוכל של אתר וואלה עד שהצטרפה לקשת ולחברת החדשות. בנוסף לעבודתה העיתונאית שיחקה בסדרת הטבח ומגישה פינות קולינריה, ביניהן פינה במסגרת התוכנית "חי בלילה". היא משמשת כחברת פאנל קבועה בתוכנית הבוקר עם ניב רסקין וכותבת על אוכל גם באתר TVBEE מבית מאקו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מעניין *בכלל*! (ל"ת)
    מישהי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ריטה את מי זה מעניין באמת !
    רוני חיים 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ריטה את מנצלת לרעה את עצם היותך מגישת טלויזיה! מבלי לפגוע בך. את מי מעניין שאת בחופשה ?
    סגור
  • 1.
    מיזאת
    משה 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממש לא מענינת
    סגור
  • חרטטת
    תקוה 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קשקשנית
    סגור