מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אדלסון והאחים עופר נשארים בפסגה

ברשימת האנשים העשירים ביותר בארץ, אישה ממשיכה לככב בטופ. מרים אדלסון לא רק נמצאת במקום הראשון, אך גם מוסיפה להונה 2.5%. האחים עופר ממשיכים לככב במיקום השני והשלישי, אך עם הפסדים
מערכת ice | 
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
דירוג עשירי ישראל של מגזין פורבס כבר כאן והפעם הוא לא מפתיע. החמישייה הפותחת מציגה שמות מוכרות, בעיקר עם אדלסון והאחרים עופר שממשיכים לאחוז בתארים שלהם ובמקומות שלהם ביחס לשאר עשירי העולם.
מרים אדלסון מוסיפה השבוע להונה 2.5% לסכום כולל של 35.6 מיליארד דולר וכך מתמקמת במקום הראשון, שוב, ומקום 37 ביחס לשאר המיליארדרים. אייל עופר נשאר עקבי גם הוא במקום השני ברשימה המקומית שלנו ואפילו עולה מדרגה מ-89 ל-88 ברשימה הכללית. עם זאת, הונו ירד השבוע ב-0.08% להון של 18.6 מיליארד דולר.

עידן עופר נמצא במקום השלישי ו-127 ברשימה הכללית, עם ירידה כללית גם הוא. עופר מאבד השבוע 0.03% מהונו (4 מיליון דולר) לסכום כולל של 14.1 מיליארד דולר. במקום הרביעי וה-218 נמצא רומן אברמוביץ' הישראלי-רוסי. המיליארדר מוסיף להונו השבוע רק 210,000 אלף דולר וכך מגיע לסכום של 9.2 מיליארד דולר.
את המשבצת החמישית ברשימה והמיקום 353 ברשימה הכללית חולקים האחים בוכמן, דימיטרי ואיגור. האחים מוסיפים השבוע להונם 0.16% לסכום כולל של 6.9 מיליארד דולר. אחריהם ברשימה יורי מילנר וסטף ורטהיימר שנשארים יצבים  - לא מוסיפים ולא מפסידים מהונם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה