מדדים ומחקרים

בנק הפועלים בהישג ענק: זה המהלך שזכה בתחרות יוקרתית

בנק הפועלים זכה בפרס "פרויקט פורץ דרך" בכנס המצוינות של עמותת משאבי אנוש ישראל, הבנק זכה בקטגוריית "להוביל, להנהיג, לנהל", על העבודה - איך משנים תרבות ניהול בבנק בן 100?
מערכת Ice | 
פיצוי מבנק הפועלים (צילום shutterstock, Magma Images)
בכנס המצוינות השנתי של עמותת משאבי אנוש ישראל הוצגו הפרויקטים המצטיינים שזכו בתחרות שנערכה בסוף שנת 2022, כשלתחרות הוגשו 68 פרויקטים ב-12 קטגוריות, בנק הפועלים זכה בפרס פרויקט פורץ דרך.
אפי אריאלי להב, מנהלת המרכז למנהיגות ופיתוח ארגוני בבנק הפועלים אמרה בטקס: "במשך שנתיים, בנינו מחדש את כל תשתיות הפיתוח הארגוני ויסודות הניהול בבנק הפועלים. חקרנו, מיפינו ואתגרנו תהליכים ישנים ויצרנו מהלך שעוצמתו בכך שהוא בוצע באופן מערכתי, מקיף ובמקביל – כל המהלכים יחד בטווח של שנתיים, ובכך שהוא עוצב ויושם על פי עקרונות סדורים ברוח ערכי הבנק. התהליך התאפשר בזכות כלל המנהלים והעובדים שנרתמו ללמידה וקידום הבנק."
 
המהלכים המרכזיים בתוכנית לשינוי התרבות הניהולית בבנק הפועלים, שהובילה חטיבת משאבי אנוש בבנק, כללו: עיצוב תהליך שינוי המתאים לבנק, הגדרת חזון וערכים חדשים, תהליך הערכת ביצועים ומשוב, מודל מנהיגות, מדד שינוי ארגוני תרבותי, פיתוח מחדש של כלל ההכשרות הניהוליות וההכשרות ל-TOP TALENTS, פיתוח כלים לביסוס עצמאות ניהולית של מנהלים והשתנות HR כמודלינג לכלל הבנק. עוצמתו של התהליך הוא בכך שעובדי ומנהלי הבנק היו שותפים ומשפיעים בעיצובם של התהליכים מחדש.
התוכנית כבר משפיעה ועוד תשפיע בשנים הקרובות, על התרבות הארגונית ועל הביצועים העסקיים, הן במחוברות עובדים, הן במדד השינוי הארגוני תרבותי והן בשביעות רצון לקוחות NPS. בנוסף, הבנק נמצא זו השנה השנייה במקום ה-9 של מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם על פי סקר BDI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה