השוק

בנק הפועלים נגד מנכ"ל קוקה קולה לשעבר

בנק הפועלים פנה לבית משפט השלום במטרה להמשיך לנקוט בהליכים בתיק ההוצאה לפועל נגד מנכ"ל קוקה קולה לשעבר, איציק תמיר, ודרש לפנות את תמיר מביתו
מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום Magma Images)
בשבוע שעבר סיפרנו לכם שמנכ"ל חברת קבוצת קוקה קולה בישראל לשעבר, איש העסקים איציק תמיר, פנה לאחרונה לבית משפט השלום במסגרת הליך חדלות פירעון להוצאות צו לפתיחת הליכים (פשיטת רגל) לאחר שצבר חובות.
בנק הפועלים, שהוא נושה מובטח של תמיר, פנה לבית משפט השלום וזאת על מנת שיוכל להמשיך לנקוט בהליכים בתיק ההוצאה לפועל שהבנק פתח נגדו. בבנק מבקשים להמשיך בפינוי המשחק החקלאי של תמיר במושב בית יהושע.

לפי הבנק, מדובר ב"משק יוקרתי בשטח של כ-9 דונם, שבו נמצא בית מגוריו של תמיר, והוא נועד להבטיח חובות מסחריים של כ-21 מיליון שקל". בעקבות הליך חדלות הפירעון, על בנק הפועלים לקבל אישור שופט.
הבנק טוען, כפי שפורסם בכלכליסט, באמצעות עו"ד ליאור הר צבי, כי תמיר יצר לטובת הבנק "שטר משכון מדרגה ראשונה על כל זכויותיו במקרקעין לשם הבטחת כל הסכומים המגיעים או שיגיעו לבנק מאת תמיר או חברת עגרם ייזום ואחזקות, שבשליטתו, עד לסך של 9 מיליון שקל". על פי הבנק, בחשבון עגרם אחזקות ישנו יתרת חוב בגובה של כ-21 מיליון שקל וכי תמיר ערב מלאה לחובותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה