מדדים ומחקרים

מפת המקדונלדס נחשפת: זו המדינה עם הכי הרבה מסעדות

כמובן שארה"ב היא בפסגה של הדירוג, אבל הדירוג הפנימי הוא המפתיע ביותר. באילו ערים תמצאו הכי הרבה סניפים וגם: איפה המקום עם הכי מעט מסעדות כאלו?
מערכת ice |  1
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
האם יש לך פעם הרגשה שיש מקדונלד'ס בכל פינת רחוב? תלוי ביבשת או אפילו במדינה בה אתה חי, התחושה הזו עשויה להיות עובדה. מסעדות מזון מהיר נמצאות בשפע ברחבי העולם, אבל חלק מהאזורים מאוכלסים בצפיפות עד כדי כך שאי אפשר לעשות שני צעדים מבלי למצוא את עצמך מול הקופאי.
Betsperts, אתר הימורי ספורט, אסף מידע ממקורות רבים כדי לקבוע באילו מדינות יש את המספר הגדול והמועט ביותר של מסעדות מזון מהיר לכל 10,000 אנשים, באילו מדינות יש את הכי הרבה מסעדות של מקדונלד'ס כמו גם כמה עובדות אחרות על מזון מהיר המתמקדות גיאוגרפית .

באמצעות הרשימה של ויקיפדיה שכוללת את 30 רשתות המזון המהיר הגדולות בארה"ב ומחקר של Datafiniti, חברת מחקר נתונים, Betsperts מצאה באילו מדינות יש הכי הרבה מסעדות מזון מהיר ובאילו יש הכי פחות. על כל 10,000 אנשים במדינה, באלבמה יש בממוצע 6.3 מסעדות מזון מהיר, מה שהופך אותה למדינה עם הכי הרבה. מאחורי אלבמה, מגיעות נברסקה (5.4), מערב וירג'יניה (5.3), אוקלהומה (5.3), וטנסי (5.2). בהתבסס על המחקר, ברור שלא חסרות אפשרויות נסיעה באזור הדרומי של ארה"ב.
מהצד השני, אם אתם מעדיפים להימנע מצ'יפס וכל מה שלא יגרום לכם לשרוף שעות במכון הכושר, סעו לחוף המזרחי. לפי הנתונים, בוורמונט יש הכי פחות מסעדות מזון מהיר עם 1.9 בלבד, וניו ג'רזי נמצאת ממש מאחוריה עם שני מקומות מזון מהיר לכל 10,000 אנשים. ניו יורק ומיסיסיפי תופסות מקום שלישי בקטגוריה זו עם 2.1, וקונטיקט תופסת את המקום החמישי עם 2.4.
Betsperts השתמש ברשימת המדינות של ויקיפדיה עם מיקומי מקדונלד'ס ולאחר מכן השתמש בחישוב יחס בין המספר הכולל של המסעדות וגודל האוכלוסייה כדי לקבוע את דירוג המדינות עם הכי הרבה מקדונלד'ס. הנתונים מראים שיש 39.2 סניפי מקדונלד'ס לכל מיליון איש בארה"ב. לאחר מכן, נסיעה למטה למקאס (מה שהאוסטרלים מכנים מקדונלד'ס) היא המקום שבו תמצא 37.5 מקומות להשיג ביג מק לכל מיליון אנשים. אתה יכול גם לקחת טיול קצר בהרבה בצפון לקנדה, שם יש 36.4 מקדונלד'ס למיליון אנשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם יש קשר בין השכלה ורמת שכר לבין כמות המזנונים? (ל"ת)
    גד 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור