בעולם

האם מלאניה טראמפ מתכננת לחרב את סיכויי בעלה להיבחר לנשיאות?

הגברת הראשונה לשעבר של ארה"ב, מלאניה טראמפ, עומדת להוציא ספר זיכרונות בחודש הבא - והמסתורין סביבו בשיא. בעלה, המועמד לנשיאות ארה"ב מעדכן בחשש: "אם היא אמרה דברים רעים עליי אני אגיד לכם 'אל תקנו את הספר, תיפטרו ממנו"

מערכת ice | 
מלאניה טראמפ ובנה בארון (צילום מתוך סרטון קידום לספר הזיכרונות "מלאניה")
ספר הזיכרונות (memoir) של מלאניה טראמפ, שיצא ב-8 באוקטובר, אמור לספק הצצה לחייה - מילדותה בסלובניה, הכניסה לעולם האופנה בארה"ב ואירופה והפגישה עם דונלד טראמפ - שתשנה לנצח את מהלך חייה. בינתיים, הספר מספק יותר ספקולציות מנוסטלגיה.
בהודעה רשמית שיצאה בחודש יולי בנוגע לספר הנושא את שמה של הגברת הראשונה - "מלאניה" - התקציר שלו תואר "כסיפור עוצמתי ומעורר השראה של אישה שחצבה את דרכה, התגברה על מצוקות והגדירה מצוינות אישית". בהזדמנות זו, גם נחשפה הכריכה המינימליסטית לספר, רקע שחור ועליו מתנוסס שמה של מלאניה בכתב לבן.
מלאניה, איחלה בסרטון לקוראים העתידיים: "שהחוויה שלכם בקריאת הספר שלי תהיה מהנה כמו שתהליך הכתיבה היה עבורי". דבר שנשמע מעט תמוה בהתחשב בכך שסביר להניח שהיא שכרה כותב רפאים.

ספר הזיכרונות של מלאניה טראמפ
קומץ סרטוני תדמית וציטוטים קצרים שיצאו מהספר, לא האירו עדיין הרבה אור על תהליך הכתיבה של מלאניה או על תוכן הספר, ועדיין יש כמה חלקים מסקרנים. למשל, באחד הסרטונים לקידום הספר, מלאניה אומרת שהיא מרגישה "אחריות להבהיר את העובדות ולחלוק את האמת" ורומזת בסרטון נוסף שניסיון ההתנקשות בטראמפ בחודש יולי היה קונספירציה: "בהחלט יש עוד בסיפור הזה ואנחנו צריכים לחשוף את האמת".
למרות שהספר עתיד להתפרסם בקרוב, כמעט ולא ניתן לאתר באזז סביבו ומלאניה לא פצחה במסע יחסי ציבור עבורו. אחת מהספקולציות של מתנגדי טראמפ היא שספר הזיכרונות של מלאניה, שלפי השמועות שונאת פוליטיקה ואת בעלה, כולל גם כמה הפתעות שיחריבו את סיכויי הבחירות של טראמפ.
דונלד טראמפ התייחס אמש לספר החדש של אשתו בעצרת בחירות ואמר: "אני מקווה שהיא אמרה דברים טובים עליי, אני לא יודע, הייתי כל כך עסוק. ואם היא אמרה דברים רעים עליי אני אגיד לכם 'אל תקנו את הספר, תיפטרו ממנו".
למי שמעוניין, הספר נמכר במכירה מוקדמת באמזון במחיר שבין 18 דולר ל-28 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה