בעולם

דרמת ענק בארה"ב: ניסיון התנקשות נוסף בדונלד טראמפ

לאחר ניסיון ההתנקשות במועמד לנשיאות ארה"ב והנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, כעת מדווחים בארה"ב על אירוע ירי נוסף סמוך למקום הימצאו של טראמפ
מערכת ice | 
דונלד טראמפ רגע אחרי הירי (צילום יוטיוב/ Fox News)
אירוע ירי אירע לפני זמן קצר (ראשון) סמוך למקום הימצאו של המועמד מטעם המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית והנשיא לשעבר, דונלד טראמפ. לאחר האירוע מיהרו לפרסם בתקשורת כי הוא מוגן ונמצא בסביבת מאבטחיו.
על פי הדיווחים הראשוניים, טראמפ לא  היה היעד, והירי בוצע במסגרת אירוע שאינו קשור להימצאו של טראמפ במועדון הגולף שלו בפלורידה. לאחר מכן דווח כי טראמפ כן היה היעד והחשוד שתכנן להתנקש בו נעצר.
כזכור, ניסיון ההתנקשות הראשון בטראמפ זעזע שטלטל את העולם כולו, כאשר נשא טראמפ נאום באחת מעצרות הבחירות שלו במסגרת הקמפיין לנשיאות, כאשר הקליע שנורה לעברו על ידי המתנקש, פספס את ראשו במילימטרים ופגע למזלו, רק באוזנו.
לאחלר האירוע המטלטל, אתר החדשות CNN פרסם תיעוד אשר מציג את הרגעים שקדמו לניסיון ההתנקשות בטראמפ. בסרטון שפרסמו  ניתן להבחין בשוטר שטיפס על גג בניין סמוך למתחם בו התקיים האירוע של טראמפ ואף נתקל במתנקש הצעיר תומאס מתיו קרוקס, בטרם האחרון ניסה להתנקש בחייו של נשיא ארה"ב לשעבר. 
מי שהגיב בתדהמה על אף היריבות המרה ביניהם, היה נשיא ארה"ב לשעבר וקודמו של טראמפ, ברק אובמה שכתב לאחר המקרה: "אין מקום לאלימות בדמוקרטיה שלנו, על כולנו לחוש הקלה שטראמפ לא נפצע באורח חמור. עלינו לנצל את הרגע הזה כדי להתחייב מחדש לכבוד והגינות בפוליטיקה שלנו". 
 
הנשיא המכהן של ארצות הברית, שגם הוא נחשב ליריב של טראמפ, ג'ו ביידן כתב לאחר ניסיון ההתנקשות: "ניסיתי להשיג את טראמפ ואני מתכנן לדבר איתו בקרוב. אני אסיר תודה לשמוע שהוא בטוח ובמצב טוב. אין מקום במדינה שלנו לאלימות כזו. זה חולני. אסור להרשות לעצמנו לנהוג ככה, אנחנו חייבים להתאחד. הרעיון שיש אלימות פוליטית כזו בארה"ב הוא לא נתפס. כולם חייבים לגנות את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה