בעולם

הצלף שהגיב תוך שניות: תיעוד מניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ

תיעוד נוסף מניסיון ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, פורסם בטוויטר ומספק זווית נוספת לאירוע המטורף. בזווית זו ניתן לראות את צלף השירות החשאי, שהגיב לירי תוך שניות
מערכת ice | 
דונלד טראמפ רגע אחרי הירי (צילום יוטיוב/ CBS 8 San Diego)
ניסיון ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, הוא אירוע טראומתי וקשה לעם האמריקאי, וללא ספק זעזע את העולם. תיעודים רבים פורסמו מאותו רגע מכונן שיירשם בדפי ההיסטוריה האמריקאית ואף העולמית, מאחר ומדובר בניסיון התנקשות בנשיא לשעבר.
תיעוד נוסף שופך אור על שאירע בשניות שלאחר הירי הראשון של המתנקש, ובו רואים את הצלף של השירות החשאי האמריקאי, מגיב תוך שניות ומשחרר כדור נגד לכיוונו של היורה. על פי שלל הדיווחים, התגובה המהירה של הצלפים שחיסלו אותו, מנעו פגיעה קשה יותר בנוכחים ואף בטראמפ עצמו.
 
פאניקה גדולה נרשמה בעצרת בה נאם טראמפ, עם הישמע קולות הירי, במיוחד לאלו שישבו קרוב למשתתף בעצרת שנהרג כתוצאה מהירי. בתיעודים הרבים שפורסמו ניתן לראות את התגובה המיידית של הנוכחים, שהתכופפו עם הפתיחה באש של המתנקש.
ניתן לשמוע את קולות הפאניקה והצעקות הרבות של הנוכחים, כאשר הבינו כי מדובר באירוע אמת. כזכור, שניים נפצעו באורח קשה בנוסף להרוג וטראמפ נפצע באורח קל מאד, כאשר הקליע פגע "רק" באוזנו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה