בעולם

אמיתי? דונלד טראמפ חושב שקמלה האריס יפה כמו אשתו

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב מחמיא לראשונה לקמלה האריס יריבתו – אבל רק על המראה. האם הוא פתח חזית מול רעייתו מלאניה שנעלמה מהקמפיין הנוכחי?

מערכת ice |  3
קמלה האריס, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
דונלד טראמפ ידוע באמירות הוולגריות שלו כלפי נשים ולא פעם הואשם בסקסיזם. הסרטון שהודלף בשנת 2016, במהלך מסע הבחירות לו לנשיאות ארה"ב בו התרברב על כך שהוא מסוגל לתפוס נשים באיברי המין שלהם, רק הוסיף לביקורת על התנהגות בלתי הולמת מצד איש העסקים.
מי שנמצאת כעת על הכוונת של המועמד הרפובליקני לנשיאות היא כמובן יריבתו קמלה האריס, מועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות שזכתה ממנו לכינויים כמו "משוגעת", ו"מנהיגה איומה". ואף לתהייה פומבית לגבי מוצאה של האריס "שחורה או הודית?".
אם יש פן חיובי ביריבה הפוליטית שלו, על פי טראמפ, הוא דווקא המראה שלה. עליו החמיא לה הנשיא לשעבר בראיון שקיים אמש עם המיליארדר אילון מאסק. "היא נראית כמו השחקנית הכי יפה שחיה אי פעם", אמר טראמפ בהתייחסו לשער מגזין טיים עליו מתנוסס איור של האריס.
הנשיא אף הפליא לעשות והשווה אותה לגברת הראשונה לשעבר ואשתו המרוחקת מלאניה: היא נראתה (באיור) כמו הגברת הראשונה הגדולה שלנו, מלאניה. היא לא נראתה כמו קמילה. (השיבוש במקור. מ"א) אבל כמובן, היא אישה יפה".

מלאניה טראמפ | Official White House Photo by Andrea Hanks 
תהיות עלו לגבי ההשוואה בין שתי הנשים שלא נראות דומות כלל ועל ייתכן ניסיון של טראמפ לעקוץ את רעייתו מלאניה שנעלמה מקמפיין הבחירות הנוכחי ולא מופיעה בעצרות ואירועי גיוס כספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא אמר שבאיור היא יפה-כלומר רמז ש'טיים' ציירו אותה כד
    יאיר 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי שתראה יפה-כי היא לא יפה, איך לא הבנתם את זה?
    סגור
  • 2.
    היא באמת יפה לא כמו שרע חחחח (ל"ת)
    יש ממי ללמוד 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה אתר שיטחי אתם. (ל"ת)
    יהודה קפלן 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור