משפט

מלניה טראמפ נשברת: "ישנים במיטות נפרדות"

דונלד טראמפ התראיין בסוף השבוע ל"פוקס ניוז" וחשף כי המשפט השפיע קשות על הגברת הראשונה לשעבר: "מאוד קשה לה. במובנים רבים קשה לה יותר ממני. אתה יודע, בשלב מסוים יש נקודת שבירה"

מערכת ice | 
מלאניה טראמפ (צילום Official White House Photo by Andrea Hanks)
על פי ה-BBC, דונלד טראמפ אמר כי המשפט ההיסטורי וההרשעה בפלילים היו "קשים מאוד" עבור אשתו, הגברת הראשונה, מלניה טראמפ. כזכור, בשבוע שעבר, המושבים במשפט מצאו את טראמפ אשם בזיוף רישומים עסקיים כדי להסתיר דמי השתקה ששולמו לכוכבת הפורנו לשעבר סטורמי דנילאס, במהלך הבחירות לנשיאות ב-2016.
עם פסק הדין, טראמפ הפך לנשיא הראשון בארצות הברית שהורשע בפשיעה. טראמפ כינה שוב ושוב את המשפט כ"מזויף עם מניעים פוליטיים". בראיון לפוקס ניוז, טראמפ הצהיר כי ההצלחה בבחירות הקרובות בארצות הברית בנובמבר, תהיה לדבריו: "הנקמה שלו". כאמור, טראמפ אמור להישפט ב-11 ביולי והוא מתכנן לערער על ההרשעה המדוברת.
עוד שיתף טראמפ את פוקס ניוז, כי המאבק המשפטי גבה מחיר כבד בעיקר על אשתו מלניה ושזה היה עבורה קשה מאוד. המשפט עצמו כלל פרטים מאוד ספציפיים שהיו קשים עבורה על הפגישה לכאורה בין בעלה לבין כוכבת הפורנו סטורמי. מלניה הייתה צריכה לשמוע במשפט עדות מדניאלס על בעלה כי היה מחכה לה בפיג'מת משי והיה מקיים איתה יחסי מין ללא אמצעי מניעה.
 
כמו כן, שיתפה בעדותה דניאלס שטראמפ ומלניה: "ישנים במיטות נפרדות". "זה מאוד קשה לה", אמר טראמפ על מלניה והמשיך: "במובנים רבים, קשה לה יותר ממני". עוד נשאל טראמפ על האפשרות להיכנס לכלא: "אני בסדר עם זה, אבל לא בטוח שהציבור יעמוד בזה. אתה יודע, בשלב מסוים יש נקודת שבירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה