תקשורת ומדיה

מתקפת סייבר נגד אילון מאסק ודונלד טראמפ

הנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, שב לרשת X והיה אמור להתראיין לאחד מגדולי התומכים שלו, המיליארדר אילון מאסק, מי שפחות אהבו את זה גרמו לשידור החי לקרוס

מערכת ice | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, חזר בימים אלה למקום ממנו סולק בשנת 2021 – הטוויטר (שהפך מאז לרשת X). החסימה, שהתרחשה על רקע טענות טראמפ לגבי תוצאות הבחירות לנשיאות ארה"ב ומהומות הקפיטול, הסתיימה כשהמיליארדר אילון מאסק רכש את הרשת החברתית ב-2022.
למרות זאת, טראמפ בחר לצייץ מאז רק פעם אחת מהפרופיל שלו והעביר את מרכז פעילותו לרשת החברתית Truth שהקים בעצמו.
חזרתו של טראמפ ל-X ביממה האחרונה אמנם מפתיעה - אבל לא במסרים שהוא מפיץ. הנשיא לשעבר הקדיש את הפוסטים הראשונים שלו ברשת לתעמולת בחירות ושאל את העוקבים "האם טוב לכם יותר עכשיו או כשאני הייתי נשיא?".
חזרתו של טראמפ ל-X מגיעה בעקבות ראיון שקבע המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב עם הבעלים של הרשת עצמה – אילון מאסק. המיליארדר, שתומך במועמד הרפובליקני ותורם לקמפיין שלו עשרות מיליונים, ביקר את קמלה האריס וטען שהשקרים שלה על טראמפ לא עובדים יותר.

הריאיון בין המיליארדר מאסק לנשיא לשעבר טראמפ, שאמור היה להתקיים הלילה (בין שני לשלישי) נפגע מתחילתו מבעיות טכנולוגיות משמעותיות ולכן פתיחתו התעכבה. מאסק טען שיש מתקפת סייבר משמעותית על X והבטיח לעלות את השיחה בין השניים בהמשך אם המצב לא ישתפר.
מוקדם יותר הערב נציג האיחוד האירופי, תיירי ברטון, פנה למאסק והזהיר אותו מפני הפצת "תוכן המקדם שנאה, אי-סדר, הסתה לאלימות או מקרים מסוימים של דיסאינפורמציה מצדו של טראמפ. מאסק הגיב לברטון בציטוט חריף מסרט המלווה בקללה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה