דיגיטל וטק

אילון מאסק ידע? כך חמאס וחיזבאללה משתמשים ב-X נגדנו

קרוב לשנתיים עברו מאז שאילון מאסק, רכב את טוויטר ומאז הוא עשה בה מהפכה של ממש. כעת, מחקר חדש חושף שבשל ההקלה שנרשמה במדיניות הפיקוח שלה X, הפכה לפלטפורמה הקלה ביותר למציאת הסרטונים של ארגוני הטרור | כל הפרטים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ וויסאם השלמון)
במהלך חודש אוקטובר לפני שנתיים, איש העסקים אילון מאסק שהיה מוכר דאז כבעלים של חברת הרכבים החשמליים טסלה, הפתיע את העולם כאשר רכש את הרשת החברתית טוויטר. מאז מאסק, עשה בה מהפכה של ממש. הוא, מינה את עצמו לתפקיד המנכ"ל, שינה שמה של הרשת ל-X והפך את הרשת החברתית לפלטפורמה ששואפת להעניק חופש ביטוי לכולם. 
פרסום חדש של ה"סנדיי טיימס" הבריטי, חשף מחקר מדאיג לפיו X (לשעבר טוויטר), הפכה לפלטפורמה הקלה ביותר למציאת סרטונים של חמאס, חיזבאללה והג'יהאד האיסלאמי. כאמור, המחקר טוען שמאז שמאסק, רכש את X התרחשה בה הקלה משמעותית בכל הנוגע למדיניות הפיקוח על התכנים. כיוצא מכך, נרשמה עלייה ניכרת של כמות החומרים הקיצוניים ברשת.
מלבד הסרטונים של ארגוני הטרור ניתן למצוא שם גם סרטונים שחמאס פרסם של חטופים, אותם סרטונים שבכלי התקשורת בישראל נמנעים מלפרסם.  עוד נכתב באותו דיווח שפורום האינטרנט העולמי למלחמה בטרור (GIFCT), הודיע שהוא מודאג מהחברות של פלטפורמת המדיה החברתית במועצת המנהלים שלו, והוא אף סבור שבשל כך :"אמינות הקבוצה התערערה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה