רכילות עסקית

אילון מאסק חוטף מהבת שלו: "אתה בוגד סדרתי"

אילון מאסק יצא לאחרונה על בתו הטרנסג'נדרית, כאשר זו ממש לא נותרה חייבת. כעת, מאסק שוב עקץ אותה, והפעם היא עלתה למתקפה חסרת תקדים על אביה: "אתה פשוט פתטי. אתה לא מפסיק לשקר. אתה טיפש, מגעיל ונואש.  אתה לא איש משפחה - אתה בוגד סדרתי שלא מפסיק לשקר על הילדים שלו"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אחרי שאילון מאסק אמר בראיון עם ג'ורדן פיטרסון כי "בנו נהרג על ידי ווירוס ה-Woke", בתו הטרנסג'נדרית של מאסק, ויויאן ג'נה וילסון, הטיחה באביה וטענה בין היתר כי הוא "מזויף לחלוטין".
כעת, וילסון שוב עולה למתקפה נגד אביה מאסק, אחרי שזה הגיב לאחרונה על וידאו שרץ ברשתות החברתיות, בו הוא יושב עם חלק מילדיו ושיגר עקיצה לווילסון כשכתב ברקע: "כל חמשת הבנים מאושרים".
וילסון ממש לא התכוונה לשתוק גם הפעם, אחרי שהעלתה פוסט לרשת החברתית ת'רדס, בו היא כתבה נגד מאסק: "תראה, אני לא יודעת אם אתה באמת מאמין בזה או שאתה חי באשליה ופנטזיה, ולמען האמת לא אכפת לי".
וילסון המשיכה ותקפה: "לי זה נראה כאילו אתה מנסה לבנות מחדש את תדמית האב האכפתי, ואת זה לא אשחרר מבלי לערער על כך. אני הולכת להיות כנה, זה פשוט פתטי. אתה לא מפסיק לשקר עלי בראיונות, ספרים, רשתות חברתיות. תודה לאל שאתה פשוט נורא בזה אחרת זה פשוט היה הרבה יותר קשה".
"זה הכי טוב שאתה מסוגל לעשות? באמת? אם אתה מתכוון לשקר עלי, למה שתבחר בשיטה כל כך מגעילה בטיפשותה? זה יותר ממטופש - זה נואש. העובדה שמישהו מאמין בזה אפילו לכמה שניות וזה שאתה יוצא מגדרך לדבר עלי במגדר שגוי זה גם שקוף וזה עצוב". 
לסיום כתבה: "אני מבינה את הזווית החדשה הזאת של 'ערכים מערביים/איש משפחה נוצרי', אבל זאת בחירה ממש מוזרה. אתה לא איש משפחה - אתה בוגד סדרתי שלא מפסיק לשקר על הילדים שלו. אתה לא נוצרי, ככל שאני יודעת מעולם לא נכנסת לכנסייה. אתה לא איזה 'מעוז לקדמה'. כינית את השפה הערבית 'שפת האויב' כשהייתי בת 6".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה