ויראלי

הבת של אילון מאסק יוצאת למתקפה: "מזויף לחלוטין"

אחרי שאמר כי "בנו מת", ויויאן מתלוננת כי אביה מעולם לא קיבל אותה בתור האישה הטרנסג'נדרית שהיא. לדבריה, הראיון שסיפק מלא בשקרים שנוצרו מתוך הזיות של סמים שלקח. עוד כתבה "אני לא מטרידה את עצמי עם דעות של אנשים שנחותים ממני"
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אחרי שאמר בראיון עם ג'ורדן פיטרסון כי "בנו נהרג על ידי ווירוס ה-Woke", בתו של מאסק עונה לו לראשונה. בתו של מאסק, ויויאן, היא אישה טרנסג'נדרית שאביה מסרב לפנות אליה בלשון הפנייה הנכונה שלה, סיפרה כי הדברים שאביה אמר מנותקים לחלוטין מהמציאות וכי מדובר בשקרים. 
לדבריה, למרות שאביה טען כי שיקרו לו על מנת לשכנע אותו לחתום על המסמכים, היא יודעת כי הוא קרא אותם מספר רב של פעמים והיה מודע לתוכנם כאשר חתם עליהם. עוד סיפרה כי למרות מה שסיפר אביה, היא מעולם לא בחרה עבורו ז'קטים ואמרה שהם "מהממים", וסיפרה איך דווקא סבלה מאביה על התנהגות נשית בילדותה. 
"זה מזויף לחלוטין", כתבה, "מילולית שום דבר מזה לא קרה מעולם", הצהירה. לגבי הטענות כי היא אינה אישה, ויואן השיבה כי היא מזוהה כאישה באופן רשמי על ידי מדינת קליפורניה וכי היא "לא מטרידה את עצמה עם דעות של אנשים שנחותים ממני". עוד כתבה כי אביה, אילון מאסק, משתמש בסמים מסוג קאטמין וכי ייתכן וזו הסיבה לדברים שאמר.
 
פוסט של @‏‎vivllainous‎‏
צפייה ב-Threads
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא היא. זה הוא ובתור טרנסג'נדר חולה נפש (ל"ת)
    עמנואל 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא מטרידה את עצמי מאנשים שנחותים ממני
    ירון 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בwok תנועה נאצית בעלת תאורית גזעים מובנת כאשר הזכר היהודי הלבן הוא הנחות ביותר, מוכר לא?
    סגור