בעולם

אילון מאסק חושף: זו הסיבה האמיתית בגללה הוא צורך סמים

בעקבות החשיפה כי מנכ"ל רשת X צורך סמים (בדגש על קטמין), הוא התראיין לאחרונה לעיתונאי דון למון והסביר כי ישנם מצבים בהם הוא סובל מ"מצב כימי שלילי במוח, כמו דיכאון", וקטמין מועיל במצבים אלו. עם זאת הסביר כי הוא צורך את הסם בכמות קטנה מאוד, אחרת לא היה מצליח לעבוד
מערכת ice | 
אילון מאסק מדאיג את המשקיעים (צילום shutterstock, יוטיוב/ The Joe Rogan Family)
עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל" פרסם בעבר דיווח על צריכת הסמים של אילון מאסק, הכוללים קטמין (סם הרדמה לסוסים), סמי הזיה כגון פיטריות ו-LSD, תמריצי אקסטזי, קוקאין ועוד. בעיתון טענו שעובדיו של המיליארדר צורכים סמים יחד איתו, רק כדי שלא להכעיסו, ולמעשה נכנעים ללחץ חברתי במקום עבודתם. במהלך ראיון עם העיתונאי דון למון, מאסק אישר כי הוא אכן צורך סמים והסביר מדוע עושה זאת.
"יש מקרים בהם יש לי סוג של מצב כימי שלילי במוח, כמו דיכאון אני מניח. קטמין מועיל במקרים בו אני במצב נפשי ירוד". עוד הוא הוסיף כי יש לו מרשם לתרופה מרופא "אמיתי", וכי הוא "משתמש בכמות קטנה – פעם בשבוע, או משהו כזה". 
חשוב לציין כי מנכ"ל רשת X פרסם בעבר כי הוא משתמש בקטמין, תרופה המשומשת בעיקר בבית חולים כחומר הרדמה, אך הכחיש את הטענות כי הוא משתמש יתר על המידה בתרופה. "אם אתה משתמש יותר מדי בקטמין, אתה לא באמת יכול לעשות עבודה. יש לי הרבה עבודה, אין לי באמת מצב שבו אני יכול להרשות לעצמי לא להיות בפוקוס למשך תקופה ממשוכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה