תקשורת ומדיה

אילון מאסק נדהם מהמראיין: "תבחר את השאלות שלך בקפידה"

דון למון, עיתונאי CNN לשעבר, ראיין את מאסק כחלק מהסכם עם רשת X לקידום תכניו. למון לא חסך בביקורת על מנכ"ל הרשת, מה שהוביל לזעם מצידו של מאסק שאמר: "אני לא צריך לענות על שאלות מעיתונאים", אוף החליט לבטל את החוזה עם העיתונאי
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק)
דון למון, עיתונאי CNN לשעבר, חתם על הסכם עם הרשת החברתית  X (טוויטר לשעבר) במסגרתו הוא יערוך ראיונות בפלטפורמה כאשר הראשון שבהם היה עם מנכ"ל הרשת עצמה, אילון מאסק. הדברים הסתבכו כאשר הראיון המסקרן שהיה אמור להיות יריית הפתיחה של למון התפוצץ, ועורר את זעמו של המנכ"ל.
העיתונאי ציין בפני מאסק את העובדה כי ב-X קיים תוכן בעייתי בהיקף נרחב, ומופצות תיאוריות קונספירציה רבות נגד יהודים. בהמשך הוא שאל אותו אם יגביל את התוכן בעתיד במטרה למנוע חלק מהביקורת על הפוסטים ברשת. "אני לא צריך לענות על שאלות מעיתונאים", השיב מאסק.
בהמשך למון הציג מחקר שמעיד כי בין יוני 2022 לפברואר 2023 היקף הפוסטים האנטישמיים ברשת גבר, ואילו מאסק אמר כי המחקרים הללו סופרים רק את מספר הפוסטים, אך לא בודקים את החשיפה שהם קיבלו. במהלך הראיון מאסק נשאל על דעותיו לגבי גזענות ואמר כי "כולנו צאצאים של עבדים". למון אף ציין כי הוא חווה אפליה באופן אישי וכי חבל שמאסק ביקש "להתקדם" מהעבר, אך זה ענה לו כי הוא "מכניס מילים לפיו".
לקראת הסוף העיתונאי שאל את המנכ"ל אם הוא צריך לקחת אחריות במדיה והרשת שלו תיכשל, וזה ענה לו: "תבחר את השאלות שלך בקפידה, נותרו חמש דקות בערך. יש לי חדר שלם של אנשים שמחכים להיפגש איתי". לאחר הראיון נחשף כי החוזה בין למון לרשת מבוטל, וכי הם לא יקבלו קידום מבחינת חשיפה אך עדיין יהיו זמינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה