בעולם

קטמין, אל.אס.די ופטריות הזיה: תרבות הסמים הקיצונית של עמק הסיליקון

ככל שהשימוש בסמים פסיכדליים בקרב הציבור הרחב עולה, ענקי תעשיית הטכנולוגיה, מנכ"לים והאליטות בעמק הסיליקון גם מצטרפים לחגיגה, כאשר רבים מבכיריו נוטלים אותם מתוך כוונה לחזק את כוח המוח, המיקוד והיצירתיות שלהם
מערכת ice | 
קנאביס (צילום unsplash)
ככל שהשימוש בסמים פסיכדליים בקרב הציבור הרחב עולה, ענקי תעשיית הטכנולוגיה, מנכ"לים והאליטות בעמק הסיליקון גם מצטרפים לחגיגה.
המגמה מדגישה כיצד השימוש בסמים האלה כבר חוצה את סביבת המסיבות והבילויים ואל עולם העסקים - כאשר רבים מבכיריו נוטלים אותם מתוך כוונה לחזק את כוח המוח, המיקוד והיצירתיות שלהם. 

"הם לא רוצים אדם נורמלי, חברה נורמלית", אמר ספנסר שולם, מנכ"ל BuildBetter.ai, ב"וול סטריט ג'ורנל", וחשף כיצד הוא משתמש ב-LSD במסגרות עבודה כדי לשפר את המיקוד שלו. "הם רוצים משהו יוצא דופן. אתה לא נולד יוצא דופן".
זה גם לא רק עמק הסיליקון. מספר הולך וגדל של אישי ציבור מדברים על החוויה הפסיכדלית שלהם. החודש, הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס, אהרון רודג'רס, אמר שהטריפ שחווה במהלך שימוש באיוואסקה לצד חברי הקבוצה "שינתה את החיים באופן קיצוני".
"מצאתי אהבה עצמית עמוקה יותר", הוא אמר. "זה פתח את כל העולם הזה בו אני קיים בשביל להתחבר, להתחבר עם החבר'ה האלה, וליצור את הקשרים האלה ולעורר השראה באנשים."
בעולם, שוק הפסיכדליים מוערך לצמוח מ-2.9 מיליארד דולר ב-2021 ל-8 מיליארד דולר עד 2029; השימוש בסמים פסיכדליים, כולל LSD והלוצינוגנים אחרים, גדל בקרב מבוגרים ב-20 השנים האחרונות.
מסיבות פסיכדליות בלעדיות אפילו מתארגנות באמצעות שירות הודעות בשם Signal, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל.
בעוד שאנשים משתמשים בחומרים פסיכדליים בשם הכיף והעסקים, הם שימשו גם כדי לעזור להקל על תסמינים הקשורים לבעיות נפשיות.
על פי הדיווחים אילון מאסק משתמש בקטמין עבור הדיכאון שלו. עם זאת, מאסק הוא מבקר קולני של השימוש הנרחב בתרופות נוגדות דיכאון וצייץ בתמיכה בקטמין כטיפול יעיל לבעיות נפשיות.
"דיכאון מאובחן יתר על המידה בארה"ב, אבל עבור אנשים מסוימים זה באמת בעיה של כימיה במוח", צייץ מאסק. "אבל זומביזציה של אנשים עם SSRI (מעכבי קליטה חוזרת בררניים של סרוטונין) בוודאות קורה יותר מדי. ממה שראיתי עם חברים, קטמין שנלקח מדי פעם הוא אופציה טובה יותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה