ויראלי

אילון מאסק חושף על סף דמעות: מי אשם ב"מוות של בנו"?

אילון מאסק ידוע כאחת הדמויות הצבעוניות והמשונות בעולם העסקים. לא פעם הוא הצליח לעורר סערות ענק בדבריו השנויים במחלוקת. הפעם נראה כי מדובר בסערת ענק, בה הצליח ולא בפעם הראשונה, לקומם קהילה שלמה נגדו
מערכת ice |  3
אילון מאסק (צילום Victor Gonzalez Couso /flickr)
הטייקון ומי שמתמודד מדי שבוע על תואר האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, עלה בימים האחרונים לכותרות בימים האחרונים בעיקר בגלל תמיכתו הפומבית במועמד לנשיאות דונלד טראמפ, ולאחר מספר ציוצים שפרסם בעקבות ניסיון ההתנקשות בטראמפ.
ביום שני האחרון התראיין מאסק וחשף את מחשבותיו על בתו הטראנסג'נדרית שנולדה כבן. "שיקרו לי וגרמו לי לחתום על מסמכים" לטובת ביצוע הליך שינוי המין, אמר מאסק וטען כי מדובר על תקופת הקורונה בה הכל היה תחת בלבול גדול וכי נאמר לו שאם לא יסכים לבנו לעבור את התהליך, קיים סיכוי גדול שהוא יתאבד. מה שהיום הוא מחשיב כשקר מוחלט.
 
עוד טען מאסק, בריאיון שערך ברשת החברתית שלו X עם ג'ורדן פיטרסון ובו נחשף כמו שזמן רב לא ראינו אותו נחשף, כי בנו "נהרג על ידי וירוס אנשי הווק (Woke)". כמובן שמדובר בצורת ביטוי מאחר ומי שהיום נקראת ויוויאן ווילסון, אך נולדה כבנו של מאסק בשם אקסבייר (Xavier), עדיין חיה וכיום היא בת 20.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנו הוא לא "בת". ומוזמנים לקפוץ לו! כמו שאמר ובצדק
    אמר אמת גמורה 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא לא היחידי שנפל קורבן לכת הפרוגרס החולנית, רק שבמקרה זה האחראים ישלמו
    סגור
  • 2.
    מאסק הוא אדם שפוי
    אלמוני 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובנו של מאסק, אמנם חי היום כבעל מום, שלא רחוק ממי שאיבד את חייו במו ידיו. ומי שמציג אותו בכתבה כזאת כבת, הוא סוכן של וירוס שאין קשה ממנו. ושומר נפשו ירחק ממנו ומשכמותו.
    סגור
  • 1.
    אין לי אמון במשרד הבריאות
    יעקב 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא בקופת חולים, לא ברופאים ובטח שלא בתרופות. תאכלו בריא,אוכל ביתי, תישנו טוב, פעילות יומיומית ותחיו חיים ארוכים וטובים. להתרחק מהממסד הרפואי כמו מאש! שומר נפשו ירחק.
    סגור