שיווק ופרסום

מקדונלדס מחלקת ארוחות חינם לכל החיים: מי יזכה בהטבה?

מקדונלד'ס הפתיעה את האמריקאים במבצעים לכבוד חג המולד: כך ניתן לזכות בארוחות חינם לכל החיים
מערכת ice |  1
מקדונלדס (צילום Stock Catalog /flickr)
לקראת החגים הנוצריים, רשת מקדונלד'ס נותנת ארוחות חינם לכל החיים. סוג של. החל מה-5 בדצמבר היא קבעה שכל הזמנה שתושלם באפליקציית מקדונלד'ס תמורת דולר לפחות, תכניס לקוחות לתחרות לזכייה בכרטיס מקגולד. שלושה זוכים יקבלו כרטיס מיוחד שמזכה אותם במקדונלד'ס בחינם לכל החיים. בנוסף, כל זוכה יקבל שלושה קלפים נוספים להעניק עבור סך של 12 קלפים שיזכו.
"המעריצים שלנו הוקסמו מה'מקגולד קארד' ואם הוא באמת קיים. ועכשיו, נהפוך את אגדת מקדונלד'ס הזו למציאות עבור המעריצים שלנו על ידי מתן המתנה האולטימטיבית לחג - הזדמנות לזכות בכרטיס ולאחר מכן לחלוק את ההטבה עם שלושה מבני משפחתם או חברים שלהם", אמר טאריק חסן, סמנכ"ל השיווק של מקדונלד'ס ארה"ב בהודעה.

המבצעים, המשתנים מיום ליום, כוללים של ביג מק אחד בחינם בארוחה, נאגטס חינם של שישה חלקים ברכישה של דולר, וצ'יזבורגר זוגי ב-50 סנט. זו השנה השלישית שמקדונלד'ס משיקה מבצע בדצמבר, כאשר בשנה שעברה קידמה אותו מריה קארי.
המבצע השנתי משתמש במרכיבים קיימים או בפריטי תפריט ויוצר באזז מבלי להוסיף הרבה עבודה נוספת לעובדים. המהלך גם מפתה אנשים להיכנס לסניף ולהוציא, סביר להניח, יותר מדולר אחד הנדרש כדי לקבל את המנה הנוספת בחינם.
מקדונלד'ס (MCD) דיווחה לאחרונה על רווחים חזקים, שהושפעו חלקית מעסקאות כמו אלה. ברבעון השלישי, המכירות בחנויות מקדונלד'ס בארה"ב שנפתחו לפחות 13 חודשים צמחו ב-6.1%.
הרשת "מוצבת כמותג המוביל מבחינת תמורה לכסף ובמחיר סביר", אמר סמנכ"ל הכספים שלה איאן בורדן בשיחת אנליסטים בחודש שעבר. הוא ציין שחלק מהלקוחות המזומנים עוברים מקניית ארוחות לרכישת פריטים בעלי ערך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו...
    בנ ימין 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לוקח גם אם ישלמו לי, ג׳אנק באריזה בריאותית עלאק...
    סגור