השוק

מקדונלדס שוברת שיאים: למה הלקוחות לא בורחים?

מניית מקדונלד'ס הגיעה לשיא של כל הזמנים ביום שישי כאשר וול סטריט הרימה את תוצאות הרבעון השלישי של החברה, מחיר המניה הגיע ביום שישי לכ-274 דולר, זינוק של כ-3% ביום, "הצרכנים מוכנים לסבול עליות מחירים, כי הם רואים במקדונלדס מותג במחיר סביר"
מערכת ice |  3
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
ביום חמישי האחרון, מקדונלד'ס דיווחה על הכנסות מאוחדות של כ-5.87 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2022, ירידה משנה לשנה ללא התאמה לתנודות המטבע, שגברה על הציפיות של וול סטריט והחלה את המניה לנוע לרמות חדשות. החברה יצאה להנפקה ב-1965.
Cowen העלתה את יעד המחיר שלה מ-$280 ל-$293 בעקבות התוצאות. בהערה ביום חמישי, אנליסט המסעדות של Cowen, אנדרו צ'ארלס, כתב כי "אנו מעודדים על ידי ספר המשחקים המוכח של מקדונלד'ס להניע ביצועים טובים יותר בארה"ב".

רשת ההמבורגרים זכתה להצלחה עם מבצעים אחרונים שהתמקדו במוצרי הליבה שלה, כמו ארוחות שמחות למבוגרים וארוחות של סלבריטאים. ברבעון השלישי, המכירות בחנויות מקדונלד'ס בארה"ב שנפתחו לפחות 13 חודשים עלו ב-6.1%. רשת ההמבורגרים הצליחה להניע את המכירות בין השאר על ידי העלאת מחיריה. ברבעון השלישי, מחירי מקדונלד'ס בארה"ב עלו בכ-10% בהשוואה לשנה בממוצע.
"הצרכנים מוכנים לסבול" עליות מחירים מכיוון שהם עדיין רואים במקדונלד'ס מותג במחיר סביר, כך ציין המנכ"ל כריס קמפצ'ינסקי במהלך שיחת אנליסטים שדנה בתוצאות הרבעון השלישי ביום חמישי. למעשה, מקדונלד'ס הגדילה את חלקה "בקרב צרכנים בעלי הכנסה נמוכה", אמר סמנכ"ל הכספים איאן בורדן במהלך השיחה.
מקדונלד'ס "מוצבת כמותג המוביל מבחינת תמורה לכסף ובמחיר סביר", אמר בורדן, וציין שחלק מהלקוחות עוברים מקניית ארוחות לרכישת פריטים בעלי ערך, כדרך לחסוך. החברה משתמשת בתוכנית התגמולים שלה כדי לעזור ליצור לקוחות נאמנים יותר. "תוכנית הנאמנות שלנו מניעה צמיחה ועוברת על הציפיות", ציין קמפצ'ינסקי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצטער אבל
    א 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גבר יותר משנה לא אוכל מקדונלדס . סתם יקר ולא טעים!
    סגור
  • 1.
    חחח בארץ זה כבר יקר מבשאר העולם (ל"ת)
    וממשיכים לייקר 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ביג-מק ובקבוק מים ב 20 ש"ח נראה לי סביר ביותר (ל"ת)
    א. 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור