ויראלי

דור הררי נגד מבצע הביפרים בלבנון: "שואו לסרט אמריקאי"

השחקן והלוחם דור הררי שזכה בתוכנית הריאליטי של קשת 12, מתבטא בנוגע לפעולה שהתבצעה בלבנון נגד לוחמי חיזבאללה: "אין הרתעה כשכל הצבא והמילואים על הרגליים כבר שנה. יש מלחמה"

מערכת ice | 
דור הררי (צילום מסך קשת 12)
השחקן והלוחם דור הררי, שמככב בימים אלו ב"המפקדת" וגם זכה בתוכנית הריאליטי של "רוקדים עם כוכבים" במקום הראשון, משתף את תחושותיו בנוגע למבצע התפוצצות הביפרים בלבנון.
הררי העביר ביקורת על הפעולה וטען כי זה לא מה שיחזיר את ההרתעה לצפון: "אנחנו במלחמה. אם מישהו התבלבל במונחים, אנחנו לא במשחקי הלהחזיר את כוח ההרתעה. אין הרתעה שכשכל הצבא והמילואים על הרגליים כבר שנה. יש מלחמה".
בהמשך כתב כי מבצע הביפרים הוא שואו יפה אך הוא עצמו לא יגרום להרתעה שמדינת ישראל מצפה לה: "הביפרים זה שואו יפה לסרט אמריקאי הבא שיביים אותו איזה אנטישמי שונא ישראל פרוגריסיבי  - אבל עכשיו אנחנו במלחמה. הולכים לנו הטובים ביותר במלחמה נגד הרוע. בכל החזיתות. נלחמים כדי שנתקיים".
את הסטורי שהעלה דור הררי הוא כתב גם בהקשר למותם של שני החיילים שנהרגו בלחימה בצפון: "והסוף למלחמה נכתב בפתיחתה - להחזיר את כל אחינו ואחיותינו מכל קצוות הארץ לביתם, ולמחוק את הנאצים מעל האדמה. לא מדברים הרתעה כשיש מלחמה. יהי זכרם ברוך".

(מתוך חשבון האינסטגרם של דור הררי)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה