מדדים ומחקרים

מקדונלדס או סטארבקס? זו הרשת שנבחרה לגרועה ביותר

בעוד שצ'יק צ'ק וגם סטארבקס זכו לתגובות לכאן ולכאן מלקוחות לטוב ולרע. לרוב האנשים היו דברים טובים לומר על הרשת, אבל הם גם ראו מספר גבוה של מבקרים שליליים, ועל כן הציון המשוקלל של מקדונלדס היה הגרוע ביותר
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
בעוד שמקדונלד'ס עשויה להיות רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, היא מדורגת במקום האחרון בנאמנות הלקוחות, כך על פי סקר חדש. מרקט פורס שאלה 5,000 צרכנים בצפון אמריקה על הרגלי המזון המהיר שלהם וחוויותיהם האחרונות וגילתה שה-M מזהב הייתה הכי פחות מרשימה עבור הלקוחות.
בינתיים, צ'יק צ'ק ניצחה את כל הרשתות האחרות בכל הנוגע לנאמנות לקוחות, בעוד שה-In-N-Out המשותפת של החוף המערבי עקבה אחריה. הרשתות האמריקאיות Papa Murphy's, Jersey Mike's ו-Raising Cane's השלימו את החמישייה הראשונה, בהתאמה.

רשת צ'יק-פיל-A השנויה במחלוקת, בבעלות נוצרית, זכתה השנה גם למסעדה האהובה על Gen Z, למרות שהמסעדה ידועה ב-drive-thru המהפכנית שלה, מחקר אחר מצא שהיא האיטית ביותר מבין כל קווי רשת המזון המהיר. אפילו עם המוזרויות שלה, Chick-Fil-A נחשבה למסעדה האהובה על אמריקה במשך שמונה שנים ברציפות.
אז מה חסר למקדונלדס כדי לטפס בסקרים הבאים? הסקר השתמש בחמישה גורמים לחישוב שביעות רצון הלקוחות: איכות המזון, מהירות השירות, ידידותיות הצוות, האווירה במסעדה והתמורה המתקבלת עבור הכסף שהושקע. הוא גם שאל על תדמית המותג ועל ערכי החברה. גם צ'יק צ'ק וגם סטארבקס זכו לתגובות לכאן ולכאן מלקוחות. לרוב האנשים היו דברים טובים לומר על הרשת, אבל הם גם ראו מספר גבוה של מבקרים שליליים.
גם לקוחות מקדונלד'ס נקרעו בקטגוריות הללו. המסעדה קיבלה הרבה יותר פידבקים חיוביים משליליים אבל גם קיבלה יותר פידבקים שליליים מרוב המותגים האחרים הכלולים. בכל מקרה, לרשת יש עוד הרבה מה לשפר?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה