מינויים
פרטנר מאבדת את אמון העובדים? ''ההנהלה מזלזלת בנו ובלקוחות''
לאור נטישה של אלפי לקוחות, ועד עובדי פרטנר תקף: ''אובדן אלפי לקוחות החברה תוצאה של זלזול מתמשך של הנהלת פרטנר בעובדים ובלקוחות''

הסכסוך בין ועד העובדים בפרטנר להנהלת החברה מחריף. הוועד הוציא הודעה בה האשים את התנהלות הנהלת פרטנר והעומד בראשה אבי גבאי בתוצאות העגומות של עזיבת 7,500 לקוחות את החברה בשנה האחרונה. על פי הודעת הוועד, "אם לא יהיה שינוי בנתק של ההנהלה מהלקוחות והעובדים המגמה תימשך ביתר שאת גם בשנה הבאה".
קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר: "הפסד הלקוחות הוא תוצאה ישירה של ההתנהלות המזלזלת של ההנהלה כלפי העובדים והלקוחות. ההנהלה פשוט לא מצליחה להבין שהלקוחות רואים ומרגישים את היחס הזה. המצב הזה לא מפתיע כשמסתכלים על הדרך בה ההנהלה מתייחסת לעובדיה וללקוחותיה. העובדים והלקוחות מחכים ליחס הוגן".
רק בחודש הקודם כזכור, ועד עובדי פרטנר שיגר מכתב רשמי לדירקטוריון החברה, בדרישה לפתוח לאלתר במשא ומתן להסכם קיבוצי הוגן, זאת לנוכח כוונת ההנהלה לחלק דיבידנדים בסכום של 250 מיליון שקלים.
במכתב שנשלח לדירקטוריון הדגיש הוועד כי, "התנהלות ההנהלה, הנמנעת זה זמן רב מהגעה להסכמות, מובילה להסלמה מיותרת ומזיקה. לפיכך, דורשים העובדים להיפגש עם חברי הדירקטוריון, להציג בפניהם את מצב הדברים ולהביא לפריצת הדרך המיוחלת, אשר תאפשר הסכם קיבוצי שייטיב עם כלל עובדי החברה".
קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר, ציינה במכתב: "אין חולק על כך שהישגי החברה הם תוצאה ישירה של מסירותם ועבודתם הקשה של העובדים. אך בזמן שהנהלת פרטנר מתגמלת את עצמה במשכורות ובונוסים נדיבים, היא ממשיכה להתעלם מהעובדים ומסרבת לחתום על הסכם קיבוצי הוגן שיבטיח שכר ותנאים ראויים".
עוד ב-
תגובת פרטנר תובא לכשתתקבל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חברה של מנהליםעובד פרטנר 04/2025/03הגב לתגובה זו0 0כל החברות הפרטיות דופקות תעבדים שלהם עושים להם ימי כיף ודופקים אותם בתנאים.מי שמוחו בראשו יעבוד כעצמאי ולהם עבור מנכל זה או אחר.סגור
-
1.והמנייה רק עולהבדיחה 04/2025/03הגב לתגובה זו3 0המשקיעים מאמינים בחברה על אף תחושות הועד. עובדתית המנייה רק עולה ועולהסגור